Betale for at være sammen med sin kæreste!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.779 visninger
39 svar
0 synes godt om
28. januar 2012

Anonym trådstarter

Heej piger.. 

Jeg har en veninde jeg er rigtig meget sammen med.. Og hun bor sammen med hende kæreste og min, da de er fætre.. Jeg er så ved at hjælpe dem med at flytte i dag, hendes kæreste brokker sig over at jeg ikke hjælper, men da jeg ligesom ikke ved hvor de vil have deres ting, så er det jo ikke nemt.. Men jeg hjælper alt hvad jeg kan.. Hvis de siger jeg skal tage noget, så gør jeg det..

Vi står og snakker, så siger hun pludselig at hende og hendes kæreste er blevet enige om at gæster skal betale 20kr. Om dagen for at være der.. Er jeg den eneste der syntes det er en mærkelig ting at gøre, og især når min kæreste bor her.. Jeg har da ikke lyst til at betale for at besøge min kæreste og veninde..

Så næste måned ser jeg hverken min kæreste eller veninde.. Så det er bare virkelig rart.. 

Hvad ville i gøre i den situation? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

Mother-love

Griner. Ej undskyld men der er sgu da lidt for bissart efter min smag.hvorfor skal folk betale for at besøge dem? Der er sgu da ingen der gider og besøge dem hvis man ligefrem skal betale for at være i deres hjem. Tror hvis det var min kæreste der boede der havde jeg nok sagt ja hvis jeg skal betale for at se min kæreste så må han sgu komme til mig med mindre min kæreste gjorde noget ved det. For det er sgu da alt for underligt hehe..

Anmeld

28. januar 2012

QueDee

Anonym skriver:

Heej piger.. 

Jeg har en veninde jeg er rigtig meget sammen med.. Og hun bor sammen med hende kæreste og min, da de er fætre.. Jeg er så ved at hjælpe dem med at flytte i dag, hendes kæreste brokker sig over at jeg ikke hjælper, men da jeg ligesom ikke ved hvor de vil have deres ting, så er det jo ikke nemt.. Men jeg hjælper alt hvad jeg kan.. Hvis de siger jeg skal tage noget, så gør jeg det..

Vi står og snakker, så siger hun pludselig at hende og hendes kæreste er blevet enige om at gæster skal betale 20kr. Om dagen for at være der.. Er jeg den eneste der syntes det er en mærkelig ting at gøre, og især når min kæreste bor her.. Jeg har da ikke lyst til at betale for at besøge min kæreste og veninde..

Så næste måned ser jeg hverken min kæreste eller veninde.. Så det er bare virkelig rart.. 

Det er da forhåbentligt en joke?

Ellers må du jo sige, at de skylder dig 500 for flyttehjælp - så kan du jo komme der 25 gange for de penge!

Anmeld

28. januar 2012

Happiness

Er det tilskud til måltider?? For så er det egentligt ok at give et tilskud. Især hvis du er der tit, og det går jeg lidt ud fra når din kæreste bor der. Det bliver jo hurtigt mange penge at "fodre" en ekstra person om dagen.

Ellers må du jo have din kæreste hos dig istedet. Eller tage en snak med ham eller din veninde, hvis du synes det er dybt uretfærdigt. 

Anmeld

28. januar 2012

Koen.

Haha ej undskyld men det er sku da spøjst !! Hvad siger din kæreste? Han har da os noget at sige om den sag

Anmeld

28. januar 2012

UnderCover37

Hvad siger din kæreste til det? 

I og med at han også bor der og betaler husleje/mad (formoder jeg) så mener jeg ikke at de kan bede dig som gæst om at betale for at være der?!

Og hvad skal de 20 kr dække? Mad, vand, strøm eller?

Jeg ville tale med min kæreste om det og evt bede dem forklare sig meget mere hvisde mener at have noget at ha' det i!

Kunne ALDRIG finde på at bede gæster om at betale for at besøge mig men, hvis de derimod var der hele tiden som i at de nærmest bor der så ville jeg da tage det om omkring at dele nogle faste udgifter såsom mad, vand, strøm og varme

Anmeld

28. januar 2012

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

Griner. Ej undskyld men der er sgu da lidt for bissart efter min smag.hvorfor skal folk betale for at besøge dem? Der er sgu da ingen der gider og besøge dem hvis man ligefrem skal betale for at være i deres hjem. Tror hvis det var min kæreste der boede der havde jeg nok sagt ja hvis jeg skal betale for at se min kæreste så må han sgu komme til mig med mindre min kæreste gjorde noget ved det. For det er sgu da alt for underligt hehe..

Du må gerne grine.. Jeg syntes virkelig også det er latterligt.. 

Han siger ikke noget til det, han gør alt hvad de siger.. Vi har kun været sammen i lidt over en uge.. Så det er helt nyt..men syntes stadig det er dårligt at han ikke siger noget til dem..

Men jeg har sagt at jeg ikke kommer mere hvis jeg skal betale for at være her..

Anmeld

28. januar 2012

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Heej piger.. 

Er det 20 kr. for at være der f.eks. fra kl. 15:00 til 17:00 eller er det mere som hvis du skulle blive der og spise med?

Anmeld

28. januar 2012

.....

Den med de 20 kr. har jeg godt nok aldrig hørt før . Vildt underlig mening det der!

Anmeld

28. januar 2012

Fenja09

Ja, så har man da hørt det med!

Hvad dækker de 20 kr - er det kun for at gå over dørtrinet og ind i deres bolig eller er det for mad, hvis du spiser med?

Det er (undskyld mig) noget af det mest mærkelige jeg længe har hørt. Hvad siger din kæreste til det, synes han at det er ok eller?

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.