Betale for at være sammen med sin kæreste!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2012

Sofia

Det lyder umiddelbart vildt underligt. Men ja jeg kender mange der laver den slags ordninger, i forhold til hvis en kæreste er meget i lejligheden, tager mange bade, vasker meget tøj, laver meget mad, spiser af fælles frugt, mælk osv. så det dækker det ekstra forbrug. Men det er da koplet latterligt hvis de har tænkt sig at hver gang de har gæster til aftensmad skal de lige hver smide en tyver ... hmm.. Hvad ligger der nærmere i beløbet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Heej piger.. 

Jeg har en veninde jeg er rigtig meget sammen med.. Og hun bor sammen med hende kæreste og min, da de er fætre.. Jeg er så ved at hjælpe dem med at flytte i dag, hendes kæreste brokker sig over at jeg ikke hjælper, men da jeg ligesom ikke ved hvor de vil have deres ting, så er det jo ikke nemt.. Men jeg hjælper alt hvad jeg kan.. Hvis de siger jeg skal tage noget, så gør jeg det..

Vi står og snakker, så siger hun pludselig at hende og hendes kæreste er blevet enige om at gæster skal betale 20kr. Om dagen for at være der.. Er jeg den eneste der syntes det er en mærkelig ting at gøre, og især når min kæreste bor her.. Jeg har da ikke lyst til at betale for at besøge min kæreste og veninde..

Så næste måned ser jeg hverken min kæreste eller veninde.. Så det er bare virkelig rart.. 

Hvad ville i gøre i den situation? 

Nej det er sku bizart.. Hvorfor bor din kæreste der ? Og hvorfor skal man betale ENTRE ? Det er da ikke et cirkus.. Så syntes jeg bare du må sige din kæreste skal komme hjem til dig.. Jeg har da aldrig hørt noget så LATTERLIGT.. Undskyld mig "!"#%%/)=)()&/&¤#&%/

Det er til grin 

Anmeld

28. januar 2012

Father

Koster det så også noget, at bruge deres toilet?

Bor de på en døgninstitution, noget siger mig, at de burde. Med mindre de er VIRKELIG godt selskab.

Anmeld

28. januar 2012

gonefishing

Anonym skriver:

Heej piger.. 

Jeg har en veninde jeg er rigtig meget sammen med.. Og hun bor sammen med hende kæreste og min, da de er fætre.. Jeg er så ved at hjælpe dem med at flytte i dag, hendes kæreste brokker sig over at jeg ikke hjælper, men da jeg ligesom ikke ved hvor de vil have deres ting, så er det jo ikke nemt.. Men jeg hjælper alt hvad jeg kan.. Hvis de siger jeg skal tage noget, så gør jeg det..

Vi står og snakker, så siger hun pludselig at hende og hendes kæreste er blevet enige om at gæster skal betale 20kr. Om dagen for at være der.. Er jeg den eneste der syntes det er en mærkelig ting at gøre, og især når min kæreste bor her.. Jeg har da ikke lyst til at betale for at besøge min kæreste og veninde..

Så næste måned ser jeg hverken min kæreste eller veninde.. Så det er bare virkelig rart.. 

Det lyder til at være et par folk der har meget ondt i røven, frem for at være glade for venskab og selvskab.

Anmeld

28. januar 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Heej piger.. 

hmm gad vide om de har slået op på en hjemmeside der hedder " virkeligt dårlige ideer" for at kræve penge for at man må komme på besøg der, det da godt nok for plat.

Og kan da på ingen måder forstå at din kæreste går med til det, for det kan da hurtigt løbe op for dig som gæst at besøge ham så.. hmm

Anmeld

28. januar 2012

MLT

HAHAHAHAHA 

Anmeld

28. januar 2012

Muffin_girl

MLT skriver:

HAHAHAHAHA 

Anmeld

28. januar 2012

MLT

QueDee skriver:

Det er da forhåbentligt en joke?

Ellers må du jo sige, at de skylder dig 500 for flyttehjælp - så kan du jo komme der 25 gange for de penge!

Anmeld

28. januar 2012

mmh

fortæl hende at det er en latterlig regel og hun så også skal hoste op for at kunne se dig få din kæreste med ind i det, for tvivler på at han vil synes at det er rimeligt

Anmeld

28. januar 2012

Kløver

Altså er ikke helt med, giver din kæreste noget for at bo der og Er det alle gæster eller kun hans gæster, feks hvis de skal blive og spise eller er det kun dig fordi du er der så meget eller hvordan hænger det lige sammen. Umiddelbart lyder det da skørt, men hvis de får mange ekstra udgifter fordi du feks er der meget kan fan måske godt forstå det, men ja, kommer igen an på hvad vi snakker om. Uddyb gerne, og hvad de 20 kr indebærer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.