Mums, så er der banankage i ovnen.. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Det var da sødt af dig 

Men imorgen har jeg lovet kæresten at vi skal gøre som for 4 år siden, ligge på sofaen og se film og spise slik hele dagen . uden noget computer og FIFA.. Men hvis han kan undvære mig en times tid vil jeg da gerne.. Men jeg brokkede mig  nemlig fordi jeg er træt af alle vores aftner bliver ødelagt af computer spil..

haha..

Det lyder nu os rigtig hyggeligt, og ja en computer og bare spil generelt kan ødelægge rigtig meget..

Men kan han undvære dig er du meget velkommen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

haha..

Det lyder nu os rigtig hyggeligt, og ja en computer og bare spil generelt kan ødelægge rigtig meget..

Men kan han undvære dig er du meget velkommen..

ja da vi boede hver for sig, kunne vi godt ligge en HEL dag bare og sådan sove og se tv.. Så det har jeg brug for Bare en dag med søvn og afslapning.. OG så bestille mad på Just Eat  

Tusind tak søde  

Anmeld

28. januar 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

ja da vi boede hver for sig, kunne vi godt ligge en HEL dag bare og sådan sove og se tv.. Så det har jeg brug for Bare en dag med søvn og afslapning.. OG så bestille mad på Just Eat  

Tusind tak søde  

sådan er det oftest inden man bor sammen ja.. det er bare som om det forsvinder når først man deler adresse..

Anmeld

28. januar 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

sådan er det oftest inden man bor sammen ja.. det er bare som om det forsvinder når først man deler adresse..

Ja specielt med skole, arbejde, tøj vask, osv.. Når man ikke længere er nødt til at være 100% sammen, når man endelig ses.. 

Anmeld

28. januar 2012

vitapigen

An&Jo skriver:

årh mums, jordbærtærte.. havde du selv lavet den??

Ja helt fra bunden Kan bedst lide min egen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.