Mums, så er der banankage i ovnen.. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2012

Fenja09

An&Jo skriver:

æbletærte er også godt..

Ja det smager fortræffeligt  og så tager det jo kun 1/2 time at lave med tilberedning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

An&Jo

Masig skriver:

Det er jeg også, men min baby spiser altså som en fugleunge åbenbart... Kan næsten ikke få noget ned, så skal passe på med hvad jeg spiser og hvornår for ellers er der ikke plads til andre ting hehe... Men nu er jeg alene hjemme i dag, så kan godt leve af kage uden nogen blander sig og siger det er forkert hehe...

ja det gør min vidst ikke.. jeg spiser hele dagen hvis jeg kan få lov, men er dog hoppet på den sunde vogn, så det er frugt og gulerødder der ryger ned udenfor hovedmåltidet..

Anmeld

28. januar 2012

An&Jo

Fenja09 skriver:

Ja det smager fortræffeligt  og så tager det jo kun 1/2 time at lave med tilberedning

ja den her kage skulle have en time i ovnen.. :O men den dufter dælme godt..

Anmeld

28. januar 2012

Hougaard92

ummm lyder lækkert

Anmeld

28. januar 2012

Fines mor

Har lavet medaljer - i ved dem med flødeskum. Helt fra bunden ;-)

Anmeld

28. januar 2012

Masig

An&Jo skriver:

ja det gør min vidst ikke.. jeg spiser hele dagen hvis jeg kan få lov, men er dog hoppet på den sunde vogn, så det er frugt og gulerødder der ryger ned udenfor hovedmåltidet..

Jeg kan godt spise ldit frugt, især appelsiner og appelsin juice som jeg elelrs normalt ikke bryder mig så meget om, men grøntsager.. FØJ, dét kan baby altså ikke lide hehe... Skal virkelig kæmpe for at få det ned, får det så dårligt af det.... Men kage, hvidt brød og sådan noget det ææææslker vi hehe....

Anmeld

28. januar 2012

Fenja09

An&Jo skriver:

ja den her kage skulle have en time i ovnen.. :O men den dufter dælme godt..

Ja, det smager altså også dejligt! Ikke så længe siden vi fik bananmuffins

Anmeld

28. januar 2012

vitapigen

Vi har lige spist jordbærtærte nu her... Mums den var god Vi fejrer 8 års dag

Men banankage smager også mega godt

Anmeld

28. januar 2012

An&Jo

Masig skriver:

Jeg kan godt spise ldit frugt, især appelsiner og appelsin juice som jeg elelrs normalt ikke bryder mig så meget om, men grøntsager.. FØJ, dét kan baby altså ikke lide hehe... Skal virkelig kæmpe for at få det ned, får det så dårligt af det.... Men kage, hvidt brød og sådan noget det ææææslker vi hehe....

haha, sådan havde jeg det de første par uger.. det startede allerede inden jeg kunne teste positivt..

Anmeld

28. januar 2012

An&Jo

JuliaHougaard92 skriver:

ummm lyder lækkert

det er lækkert..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.