Mums, så er der banankage i ovnen.. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.618 visninger
44 svar
0 synes godt om
28. januar 2012

An&Jo

så blev der bagt banankage, og kan slet ikke vente til at den er færdig om en lille times tid..

så kan vi lige nå et stykke inden vi er inviteret over til naboen og spise til aften..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

Masig

Mmm lækkert... jeg har købt ind til Bedstefars skæg kage idag, så skal bare lige tage mig sammen til at bage den... Pas nu på ikke at spise for meget kage, der skal være plads til aftensmaden

Anmeld

28. januar 2012

Fenja09

Uhmmm det ville jeg have lavet her forleden dag, men det blev til en æbletærte istedet

Må lave en banankage snart! Er helt misundelig!

Anmeld

28. januar 2012

An&Jo

Masig skriver:

Mmm lækkert... jeg har købt ind til Bedstefars skæg kage idag, så skal bare lige tage mig sammen til at bage den... Pas nu på ikke at spise for meget kage, der skal være plads til aftensmaden

der er altid plads til lidt ekstra..

Jeg er gravid, og jeg er sulten hele tiden lige i øjeblikket, så er sikker på at der er plads til både kage og mad..

Anmeld

28. januar 2012

An&Jo

Fenja09 skriver:

Uhmmm det ville jeg have lavet her forleden dag, men det blev til en æbletærte istedet

Må lave en banankage snart! Er helt misundelig!

æbletærte er også godt..

Anmeld

28. januar 2012

BellaCiinea

An&Jo skriver:

så blev der bagt banankage, og kan slet ikke vente til at den er færdig om en lille times tid..

så kan vi lige nå et stykke inden vi er inviteret over til naboen og spise til aften..

Nam nam =D Bagte chokoladekage igår =D Så vi fik flæskesteg og så kage senere =D

Idag står den på boller i karry... muuums..

Anmeld

28. januar 2012

An&Jo

IsabellaCiinea skriver:

Nam nam =D Bagte chokoladekage igår =D Så vi fik flæskesteg og så kage senere =D

Idag står den på boller i karry... muuums..

årh boller i karry kunne jeg os godt spise..

Vi fik bones igår.. og for første gang nogensinde åd jeg mig igennem en large menu..

Anmeld

28. januar 2012

BellaCiinea

An&Jo skriver:

årh boller i karry kunne jeg os godt spise..

Vi fik bones igår.. og for første gang nogensinde åd jeg mig igennem en large menu..

Haha, det er ik såen at være gravid ;P

Anmeld

28. januar 2012

Masig

An&Jo skriver:

der er altid plads til lidt ekstra..

Jeg er gravid, og jeg er sulten hele tiden lige i øjeblikket, så er sikker på at der er plads til både kage og mad..

Det er jeg også, men min baby spiser altså som en fugleunge åbenbart... Kan næsten ikke få noget ned, så skal passe på med hvad jeg spiser og hvornår for ellers er der ikke plads til andre ting hehe... Men nu er jeg alene hjemme i dag, så kan godt leve af kage uden nogen blander sig og siger det er forkert hehe...

Anmeld

28. januar 2012

An&Jo

IsabellaCiinea skriver:

Haha, det er ik såen at være gravid ;P

haha, nej vel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.