Mums, så er der banankage i ovnen.. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2012

An&Jo

StineW79 skriver:

Årh jeg håber ik du er gået endnu... For send opskrift med det samme! 

Jeg er også gravid og meget let at påvirke, så du aldrig bare skrive om banankage uden at sende opskriften med, for ellers går det ud over min kærste!! Og det vil du da ik ha på samvittigheden Vh stine

haha er ikke gået endnu.

jeg googlede bare banankage, og så kom der en masse frem.. jeg har så brugt den fra alle tiders kogebog..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
An&Jo skriver:

haha er ikke gået endnu.

jeg googlede bare banankage, og så kom der en masse frem.. jeg har så brugt den fra alle tiders kogebog..

Årh det må jeg heller lige prøve med det samme, for det har jeg godt bare lige fået mega meget lyst til! Tak for svar. Vh stine

Anmeld

28. januar 2012

BellaCiinea

An&Jo skriver:

hehe.. det kan jeg godt forstå..

Anmeld

28. januar 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

så blev der bagt banankage, og kan slet ikke vente til at den er færdig om en lille times tid..

så kan vi lige nå et stykke inden vi er inviteret over til naboen og spise til aften..

Nej du er ond ! Du kunne da godt lige have kommet inden om mit job  med et stykke, når du er så tæt på

Anmeld

28. januar 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Nej du er ond ! Du kunne da godt lige have kommet inden om mit job  med et stykke, når du er så tæt på

hehe.. hvor arbejder du da hene??

ellers kan du lige nå at komme og afhente et stykke inden vi skal over til naboen..

Anmeld

28. januar 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

hehe.. hvor arbejder du da hene??

ellers kan du lige nå at komme og afhente et stykke inden vi skal over til naboen..

Pt er jeg i virksomhedspraktik i gravensgade og møllegade  i butik Dalia og City girl.. Haps kunne jeg sku godt lige spise

Anmeld

28. januar 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Pt er jeg i virksomhedspraktik i gravensgade og møllegade  i butik Dalia og City girl.. Haps kunne jeg sku godt lige spise

okay.. men det er da langt væk fra mig..

Du må komme forbi og hente noget imorgen så..

Anmeld

28. januar 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

okay.. men det er da langt væk fra mig..

Du må komme forbi og hente noget imorgen så..

Neeej da.. Det er i samme by, ;P 

hahha kunne jeg nu godt lige klare 

Anmeld

28. januar 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Neeej da.. Det er i samme by, ;P 

hahha kunne jeg nu godt lige klare 

har altid kaffe på kanden, så et stykke kage og en kop kaffe skal du været meget velkommen til at komme og nyde sammen med mig..

Anmeld

28. januar 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

har altid kaffe på kanden, så et stykke kage og en kop kaffe skal du været meget velkommen til at komme og nyde sammen med mig..

Det var da sødt af dig 

Men imorgen har jeg lovet kæresten at vi skal gøre som for 4 år siden, ligge på sofaen og se film og spise slik hele dagen . uden noget computer og FIFA.. Men hvis han kan undvære mig en times tid vil jeg da gerne.. Men jeg brokkede mig  nemlig fordi jeg er træt af alle vores aftner bliver ødelagt af computer spil..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.