Er det utroskab...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2012

rogerrasch

jeg har svaret ja, men mest fordi at hvis man først starter på sådan noget udvikler det sig tit til mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

... at skrive med en anden kvinde?

Hvis man skriver om at man gerne vil det ene og det andet med hinanden, men man endnu ikke har gjort noget ved det? Man har skrevet sammen i 6 måneder og har løjet om det...

ja utroskab...især fordi du lyver for din kæreste hver dag i 6 måneder

Anmeld

25. januar 2012

MyLittleBaby

Jeg vil ikke kalde det utroskab.

Men til gengæld ville jeg ALDRIG tilgive det. Hvis min kæreste havde fantasier med en anden pige, og ligefrem havde skrevet med hende om det i seks måneder, så var det ud af vagten, og det ville i den grad kun kunne gå for langsomt.

Jeg håber du er okay 

Anmeld

25. januar 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

... at skrive med en anden kvinde?

Hvis man skriver om at man gerne vil det ene og det andet med hinanden, men man endnu ikke har gjort noget ved det? Man har skrevet sammen i 6 måneder og har løjet om det...

Ja det er jo pyskisk utroskab .. Hvilket jeg bare syns er endnu værre .. :/

Anmeld

25. januar 2012

Sof

Jeg vil ikke kalde det utroskab,men det er meget forkert gjort og et klart tillidsbrud i min verden... Det ville bestemt ikke blive tilgivet og vores forhold ville blive taget op til seriøs overvejelse og det ville nok ikke overleve det

Anmeld

25. januar 2012

twinny

sarahb skriver:

Ja og jeg vil aldrig tilgive det eller vælge at lære at leve med at han har haft tankerne så meget på en anden kvinde
Synes det er dybt respektløs!

enig...

Anmeld

26. januar 2012

AdamsMor

Har stemt ja, uden tvivl... Især når han har løjet om det.

Har selv prøvet noget lignende og håber at du kommer til en god løsning.

Kæmpe krammer herfra - han fortjener dig ikke

Anmeld

30. januar 2012

mariesmavse92

Ja det synes jeg bestemt er utroskab.
Utroskab handler for mig ikke kun om det fysiske. Men din mand er jo illoyal - altså utro - over for dig, når han skriver sådan med en anden pige og holder det hemmeligt for dig.

Anmeld

30. januar 2012

Sofia

Altså jeg har stemt blankt da jeg ikke lige ved om det går ind under definitionen af utroskab i min optik MEN det er bestemt ikke noget jeg ville acceptere!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.