Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
... at skrive med en anden kvinde?
Hvis man skriver om at man gerne vil det ene og det andet med hinanden, men man endnu ikke har gjort noget ved det? Man har skrevet sammen i 6 måneder og har løjet om det...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nej jeg synes ikke det er utroskab så længe der kun er blevet skrevet frem og tilbage.
men jeg ville blive meget vred og såret hvis min mand havde gjort det bag min ryg.
Det synes jeg bestemt det er!!!!
Jeg har stemt ja, det er utroskab..
Selvom det er ikke fysisk endnu. Håber du gør det rette for dig.
Anonym skriver: ... at skrive med en anden kvinde? Hvis man skriver om at man gerne vil det ene og det andet med hinanden, men man endnu ikke har gjort noget ved det? Man har skrevet sammen i 6 måneder og har løjet om det...
Ja, jeg fandt mig hvertfald ikke i det.
Selvom der ikke er lavet noget fysisk ENDNU, har han lysten til det.
Den lykkelige skriver: Det synes jeg bestemt det er!!!!
100% utroskab, jeg kunne ikke tilgive det. Jeg ville aldrig gøre det mod min kæreste, og gjorde han det mod mig, så var jeg smuttet.
Hvis det har stået på i 6 mdr. altså så finder du aldrig ud af om det rent faktisk ER sket. Jeg kunne ikke leve med det.
Ja, det er klart en form for utroskab i mine øjne. Sådan noget gør man ikke, og det burde være stoppet for længst!
Jeg synes ikke det er utroskab, men det er heller ikke okay!!
Jeg synes ikke det er at være utro så længe det bare er "snak".. Men jeg ville godt nok være såret og ked af det, og det ville nok tage lang tid at tilgive.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128