Er det utroskab...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

Muffin_girl

NV skriver:

100% utroskab, jeg kunne ikke tilgive det. Jeg ville aldrig gøre det mod min kæreste, og gjorde han det mod mig, så var jeg smuttet.

Hvis det har stået på i 6 mdr. altså så finder du aldrig ud af om det rent faktisk ER sket.  Jeg kunne ikke leve med det.

Enig med dig !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

lycly

Det er i DEN grad utroskab. Hvis det fremgår af sms'er osv at det er mere end et almindeligt venskab, så er det på ingen måde i orden!

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

Der hører sig en lille forhistorie til...

Han har gjort det før... Da vi mødte hinanden var han gift med en anden. De var mere eller mindre separerede da vi så flyttede sammen, meget hurtigt!!

Efter ca 6 mdr, griber jeg ham i at skrive med 2 andre piger, og bliver voldsomt ked af det og meget meget såret, for jeg var så himmelrøgt forelsket i ham... Jeg tilgav ham, men har ofte tænkt på hvor ondt det gjorde dengang...

Hele det sidste år til 15 mdr har vi haft det svært og kæmpet en kamp for at blive sammen... Vi har faktisk været splittet op, og jeg fandt en anden lejlighed, for troede at det var slut... Det var faktisk mellem jul og nytår...

Vi blev enige om at vi SKULLE være sammen... Fordi vi elsker hinanden!! Vi har haft det fantastisk sammen de sidste 3-4 uger..., og så opdager jeg i dag at han skriver med en anden... igen... Jeg bliver væltet fuldstændig omkuld, og lyden forsvinder helt fra min verden... Jeg konfronterer ham med det, og han undskylder og siger at han er klar over at det er forkert...

Det mærkelige er at jeg bliver ikke engang vred... Jeg er bare så inderligt ked af det, for jeg ved hvilken vej det bærer... Jeg ved at når han har gjort det 2 gange over for mig, så gør han det også 3. gang... og... og...

Er bare så ulykkelig og føler mig så meget gjort til grin...

Jeg elsker ham...

Anmeld

24. januar 2012

Kløver

For mig er det utroskab når man gør noget man ikke ville kunne gøre når partneren er til stede og/eller lyver om det, og selvfølgelig hvis man flirter, kysser eller har sex med en anden, også selvom partneren ved det, men ikke ønsker det. Hvad det slags angår er jeg nok meget hård og kontant da jeg har oplevet det i tidligere forhold og sagde at det ville jeg aldrig mere acceptere. Nogle ting kunne måske tilgives men så skal jeg stå i situationen, før jeg ville kunne sige om det nærmede sig noget jeg kunne tilgive

Anmeld

24. januar 2012

GryHSB

Anonym skriver:

Der hører sig en lille forhistorie til...

Han har gjort det før... Da vi mødte hinanden var han gift med en anden. De var mere eller mindre separerede da vi så flyttede sammen, meget hurtigt!!

Efter ca 6 mdr, griber jeg ham i at skrive med 2 andre piger, og bliver voldsomt ked af det og meget meget såret, for jeg var så himmelrøgt forelsket i ham... Jeg tilgav ham, men har ofte tænkt på hvor ondt det gjorde dengang...

Hele det sidste år til 15 mdr har vi haft det svært og kæmpet en kamp for at blive sammen... Vi har faktisk været splittet op, og jeg fandt en anden lejlighed, for troede at det var slut... Det var faktisk mellem jul og nytår...

Vi blev enige om at vi SKULLE være sammen... Fordi vi elsker hinanden!! Vi har haft det fantastisk sammen de sidste 3-4 uger..., og så opdager jeg i dag at han skriver med en anden... igen... Jeg bliver væltet fuldstændig omkuld, og lyden forsvinder helt fra min verden... Jeg konfronterer ham med det, og han undskylder og siger at han er klar over at det er forkert...

Det mærkelige er at jeg bliver ikke engang vred... Jeg er bare så inderligt ked af det, for jeg ved hvilken vej det bærer... Jeg ved at når han har gjort det 2 gange over for mig, så gør han det også 3. gang... og... og...

Er bare så ulykkelig og føler mig så meget gjort til grin...

Jeg elsker ham...

Elsk dig selv højere.....

Du må jo gøre op med dig selv, om du kan leve med, at han gør sådan noget. Om du kan leve med frygten for, om han gør mere ved det. Eller om du konstant vil være ked af det, og frygte, hvad der evt. ville ske. Personligt ved jeg godt hvad jeg ville vælge.

Hellere en kort smerte nu, som du kan komme over, end en uendelig lang smerte, som aldrig slutter, fordi du aldrig kommer fri fra ham og alt det han gør mod dig.

Selvfølgelig er der andre overvejelser inde over, når der er børn involveret, men det lyder for mig som om du virkelig ikke har det godt med livet rent parforholdsmæssigt som det ser ud nu. Forståeligt nok; så du må tage en beslutning. Og for mig at se er den, desværre, oplagt; du har været ved at flytte før, men gjorde det ikke. Måske du skulle gøre det nu?

Anmeld

24. januar 2012

A&F

Har stemt ja, det er at være utro .

Anmeld

24. januar 2012

Kay

den er sådan lidt både og... for hvis det er hvad man vil gøre ved hinanden på sådan en cybersex måde så vil jeg sige det gik over min grænse...

Anmeld

24. januar 2012

Muhmi

Der er altså ikke særlig langt fra at sige man gerne vil, til at man faktisk gør det...

I min verden er det at misbruge min tillid på det groveste... Utroskab er jo når noget fysisk sker (Kys, gramsen, flirtende øjne mm.) Men jeg ville nok ikke kunne stole på min kæreste hvis jeg fandt ud af at han havde gjort sådan noget bag min ryg i over et halvt år... Fyforpyfor, hvor var jeg blevet gal...

Min mor har tilgivet sådan noget med den mand hun er gift med i dag... Men jeg ville ikke kunne gøre det, da jeg netop VED at der ikke er langt fra snak til handling....

Håber du finder ud af hvad der føles rigtigt for dig...

Anmeld

24. januar 2012

sarahb

Ja og jeg vil aldrig tilgive det eller vælge at lære at leve med at han har haft tankerne så meget på en anden kvinde
Synes det er dybt respektløs!

Anmeld

24. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jep, i min verden er det utroskab og utilgiveligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.