GryHSB skriver:
Elsk dig selv højere.....
Du må jo gøre op med dig selv, om du kan leve med, at han gør sådan noget. Om du kan leve med frygten for, om han gør mere ved det. Eller om du konstant vil være ked af det, og frygte, hvad der evt. ville ske. Personligt ved jeg godt hvad jeg ville vælge.
Hellere en kort smerte nu, som du kan komme over, end en uendelig lang smerte, som aldrig slutter, fordi du aldrig kommer fri fra ham og alt det han gør mod dig.
Selvfølgelig er der andre overvejelser inde over, når der er børn involveret, men det lyder for mig som om du virkelig ikke har det godt med livet rent parforholdsmæssigt som det ser ud nu. Forståeligt nok; så du må tage en beslutning. Og for mig at se er den, desværre, oplagt; du har været ved at flytte før, men gjorde det ikke. Måske du skulle gøre det nu?
Tak for dit ærlige indlæg...
Vi har sammen en datter på 15 mdr, så ja det giver andre overvejelser..., men ikke andre overvejelser end dem der var der for 4 uger siden... Jeg ved godt hvad jeg bør og skal gøre!!
Når det så er sagt, så er jeg overbevist om at han ikke vil gøre noget fysisk, men blot har brug for bekræftelsen fra en anden... Men hvornår er ord ikke nok bekræftelse??? Ja, jeg vil altid leve med frygten hvis jeg bliver sammen med ham... og tilliden er væk...
Jeg vil elske mig selv (og min datter) højest!!!
Anmeld