Er det utroskab...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

Sitrani

Anonym skriver:

... at skrive med en anden kvinde?

Hvis man skriver om at man gerne vil det ene og det andet med hinanden, men man endnu ikke har gjort noget ved det? Man har skrevet sammen i 6 måneder og har løjet om det...

Jeg synes at det totalt uacceptabelt, men som sådan ikke kalde det utroskab, men det tangerer derhen af....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Fenja09

Jeg har stemt "andet" - jeg synes det er utroskab, hvis du føler at han har bedraget dig og at i ikke har nogle aftaler om at "det må man gerne". Folk har forskellige grænser, nogen synes det er ok at flirte i byen, andre må gerne kysse ect.

Gør op med dig selv, hvordan du vil leve. Kan du tilgive og glemme eller vil du altid tvivle på ham. HVis det er sidstnævnte skal du nok kraftigt overveje om det ikke er bedst at gå fra hinanden.

/Fenja

Anmeld

24. januar 2012

Benjamins'mor

Har stemt ''andet''.

Jeg synes på en måde ikke det er utroskab, da de jo ikke har ''lavet'' noget. Men jeg synes absolut heller ikke det er iorden!

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

GryHSB skriver:

Elsk dig selv højere.....

Du må jo gøre op med dig selv, om du kan leve med, at han gør sådan noget. Om du kan leve med frygten for, om han gør mere ved det. Eller om du konstant vil være ked af det, og frygte, hvad der evt. ville ske. Personligt ved jeg godt hvad jeg ville vælge.

Hellere en kort smerte nu, som du kan komme over, end en uendelig lang smerte, som aldrig slutter, fordi du aldrig kommer fri fra ham og alt det han gør mod dig.

Selvfølgelig er der andre overvejelser inde over, når der er børn involveret, men det lyder for mig som om du virkelig ikke har det godt med livet rent parforholdsmæssigt som det ser ud nu. Forståeligt nok; så du må tage en beslutning. Og for mig at se er den, desværre, oplagt; du har været ved at flytte før, men gjorde det ikke. Måske du skulle gøre det nu?

Tak for dit ærlige indlæg...

Vi har sammen en datter på 15 mdr, så ja det giver andre overvejelser..., men ikke andre overvejelser end dem der var der for 4 uger siden... Jeg ved godt hvad jeg bør og skal gøre!!

Når det så er sagt, så er jeg overbevist om at han ikke vil gøre noget fysisk, men blot har brug for bekræftelsen fra en anden... Men hvornår er ord ikke nok bekræftelse??? Ja, jeg vil altid leve med frygten hvis jeg bliver sammen med ham... og tilliden er væk...

Jeg vil elske mig selv (og min datter) højest!!!

Anmeld

24. januar 2012

Muhmi

Tak for dit ærlige indlæg...

Vi har sammen en datter på 15 mdr, så ja det giver andre overvejelser..., men ikke andre overvejelser end dem der var der for 4 uger siden... Jeg ved godt hvad jeg bør og skal gøre!!

Når det så er sagt, så er jeg overbevist om at han ikke vil gøre noget fysisk, men blot har brug for bekræftelsen fra en anden... Men hvornår er ord ikke nok bekræftelse??? Ja, jeg vil altid leve med frygten hvis jeg bliver sammen med ham... og tilliden er væk...

Jeg vil elske mig selv (og min datter) højest!!!

Det var en god beslutning!

Anmeld

25. januar 2012

Peanut

Nej jeg synes ikke det er utroskab.. For utroskab er noget fysisk..

Men det er meget meget forkert at skrive sådan noget - og jeg er ikke sikker på at jeg ville tilgive sådan noget! 

Anmeld

25. januar 2012

AnneP

Anonym skriver:

Hvis man skriver om at man gerne vil det ene og det andet med hinanden, men man endnu ikke har gjort noget ved det? Man har skrevet sammen i 6 måneder og har løjet om det...

Syntes ikke det er utroskab - for mig er utroskab når der har været en fysisk kontakt!

MEN det er HELT KLART ET TILLIDSBRUD!!! -og der ville helt klart være noget der skulle arbejdes med og laves klarer aftaler om hvad hver enkelt har af forventninger og "regler" og så sætte dem så begge kan leve med det! og måske skal de sættes "lavt" så man er sikker på ikke at overskride grænserne!

Anmeld

25. januar 2012

serinasmor

reelt er der jo ikke sket noget ... så jeg vil ikke kalde det utroskab endnu - måske aspireren til utroskab

altså - det er jo ikke 100% sikkert at de agerer på det

men gør de det - så er det jo utroskab

Anmeld

25. januar 2012

Frk.S

Jeg ved ikke om man kan kalde det utroskab.

MEN i min verden er det bestemt IKKE i orden - uanset hvad man kalder det.

Anmeld

25. januar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg vil sige, det er utroskab

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.