paradise...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Fik du set det ? Eller faldte ud i søvn ?

jeg fik set det... var godt nok meget tæt på at falde i søvn da der va reklamer... men det lykkeds prøver igen i aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Mira0911

Altså ham Túrker der... Ham bryder jeg mig slet ikke om! Så det gratis på nettet igår... 

Har ikke tv3.. Så måtte se det et sted... 

Anmeld

24. januar 2012

An&Jo

ej men altså, de tøser der er da mere dumme end Amalie var.. :O

Hun er jo vand i forhold til dem, og de ved jo absolut ingenting..

og så kunne jeg ikke lade være med at grine af det par der kom op på værelset og ikke anede hvad de skulle sige til hinanden..

Anmeld

24. januar 2012

Zeus

LunaLykke skriver:

Haha det var jeg også engang. Altså skabs paradise fan Men er sprunget ud nu

Det jeg mente var, at min kæreste er skabs-fan, jeg er ikke - jeg har været ude siden 3. sæson

Anmeld

24. januar 2012

Zeus

Mira0911 skriver:

Altså ham Túrker der... Ham bryder jeg mig slet ikke om! Så det gratis på nettet igår... 

Har ikke tv3.. Så måtte se det et sted... 

Jeg kunne ikke snuppe ham der Julian.. Føj for den lede!

Og så tænkte jeg flere gange, at hold da op hvor må der sidde nogen stolte forældre derude i landet Især da Kanika væltede rundt uden trusser på

Anmeld

24. januar 2012

Mira0911

Zeus skriver:

Jeg kunne ikke snuppe ham der Julian.. Føj for den lede!

Og så tænkte jeg flere gange, at hold da op hvor må der sidde nogen stolte forældre derude i landet Især da Kanika væltede rundt uden trusser på

Ah det med Kanika så jeg så ikke... Det var til Galla middagen ikk? 

Anmeld

24. januar 2012

Zeus

Mira0911 skriver:

Ah det med Kanika så jeg så ikke... Det var til Galla middagen ikk? 

Efter, lige før de skulle i seng.. Hun skulle vist skifte til nat trusser? Også mistede hun balancen og lå og rodede rundt på gulvet med numsen bar

Anmeld

24. januar 2012

lycly

Zeus skriver:

Det jeg mente var, at min kæreste er skabs-fan, jeg er ikke - jeg har været ude siden 3. sæson

Ja, mente også at jeg har været skabsfan ligesom din kæreste er nu Sprang ud ved 6. sæson. For havde så mange meninger om Amalie som jeg bare måtte ud med. Så da var jeg nødt til at indrømme at jeg fulgte med

Anmeld

24. januar 2012

Mira0911

Zeus skriver:

Efter, lige før de skulle i seng.. Hun skulle vist skifte til nat trusser? Også mistede hun balancen og lå og rodede rundt på gulvet med numsen bar

Hehe hoppede lige på youtube og så det... 

Anmeld

24. januar 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

jeg fik set det... var godt nok meget tæt på at falde i søvn da der va reklamer... men det lykkeds prøver igen i aften

Det er også alt for sent .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.