paradise...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.550 visninger
51 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. januar 2012

Kay

det skal og må jeg se... og jeg indrømmer det gerne... jeg syntes virkelig det er inspirerende for min pædagogiske hjerne at se hvad disse dejlige unde mennesker udsætter sig selv for...

ud over det finder jeg det underholdende hvor meget de går op i det og hvor naive mange af dem er

men jeg er såååå træt... gravid og træt og har ondt i min ryg... tror seriøst ikke jeg kan holde mig vågen meget længere nu...  hvor er det æv at det skal komme så sent...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

lycly

Jeg havde præcis samme problem sidste år. Da var jeg gravid, og havde også svært ved at holde mig vågen Så sidste år fik jeg ikke rigtig fuldt med, men i år SKAL jeg bare følge med Har heldigvis en datter der er flink til at sove fra kl. 21, så ingen forstyrrelse der

Anmeld

23. januar 2012

Zeus

Kay skriver:

det skal og må jeg se... og jeg indrømmer det gerne... jeg syntes virkelig det er inspirerende for min pædagogiske hjerne at se hvad disse dejlige unde mennesker udsætter sig selv for...

ud over det finder jeg det underholdende hvor meget de går op i det og hvor naive mange af dem er

men jeg er såååå træt... gravid og træt og har ondt i min ryg... tror seriøst ikke jeg kan holde mig vågen meget længere nu...  hvor er det æv at det skal komme så sent...

Kommer det idag?? Ej det skal jeg se så Min kæreste er også skabs-paradise fan

Anmeld

23. januar 2012

Kay

LunaLykke skriver:

Jeg havde præcis samme problem sidste år. Da var jeg gravid, og havde også svært ved at holde mig vågen Så sidste år fik jeg ikke rigtig fuldt med, men i år SKAL jeg bare følge med Har heldigvis en datter der er flink til at sove fra kl. 21, så ingen forstyrrelse der

paradise er åbenbart så ikke for gravide... men i år er mor med... hihi... jeg må spære alle mine søndage fra nuaf...

Anmeld

23. januar 2012

Simon's moar <3

Kay skriver:

Godt du lige skrev det, havde jeg helt glemt !
Skal helt sikkert følge med hver aften (hvis jeg kan holde mig vågen)..
Er også skide træt, og var faktisk ved at overveje at gå i seng, meeen det går ikke, når der kommer paradise  

Jeg synes, det er skide morsomt, at se hvor åndsvagt de opfører sig, hvor meget de dummer sig og morer mig over, hvor pinligt det må være for nogle af dem

Anmeld

23. januar 2012

Kay

Simon's moar <3 skriver:

Godt du lige skrev det, havde jeg helt glemt !
Skal helt sikkert følge med hver aften (hvis jeg kan holde mig vågen)..
Er også skide træt, og var faktisk ved at overveje at gå i seng, meeen det går ikke, når der kommer paradise  

Jeg synes, det er skide morsomt, at se hvor åndsvagt de opfører sig, hvor meget de dummer sig og morer mig over, hvor pinligt det må være for nogle af dem

lige netop... har siddet og ventet på der kom en tråd om det.... for tænkte at der må da være nogle der skulle se det... andre end mig..

Anmeld

23. januar 2012

lycly

Kay skriver:

paradise er åbenbart så ikke for gravide... men i år er mor med... hihi... jeg må spære alle mine søndage fra nuaf...

Ja, det bliver du nødt til

Anmeld

23. januar 2012

Kay

LunaLykke skriver:

Ja, det bliver du nødt til

ja... helt klart...

Anmeld

23. januar 2012

M (:

Jeg elsker også paradise, hvor pinligt det end måtte være at indrømme.. Jeg synes det er rart med lidt hjernedødt tv man kan slappe af til om aftenen.. 

Selvom jeg ofte har problemer med at holde mig vågen.. Frygter lidt, når min praktikperiode begynder om 14 dage, og det betyder mødetid kl. 7 omklædt.. Gaaaab..

Men bliver nødt til at se det! Gik glip af det sidste år pga. udlandsophold, så må tage revanche i år

Anmeld

23. januar 2012

Simon's moar <3

Kay skriver:

lige netop... har siddet og ventet på der kom en tråd om det.... for tænkte at der må da være nogle der skulle se det... andre end mig..

Dét er der bestemt også !

Så kan vi debatere om deltager imens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.