paradise...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

lycly

Zeus skriver:

Kommer det idag?? Ej det skal jeg se så Min kæreste er også skabs-paradise fan

Haha det var jeg også engang. Altså skabs paradise fan Men er sprunget ud nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Kay

M (: skriver:

Jeg elsker også paradise, hvor pinligt det end måtte være at indrømme.. Jeg synes det er rart med lidt hjernedødt tv man kan slappe af til om aftenen.. 

Selvom jeg ofte har problemer med at holde mig vågen.. Frygter lidt, når min praktikperiode begynder om 14 dage, og det betyder mødetid kl. 7 omklædt.. Gaaaab..

Men bliver nødt til at se det! Gik glip af det sidste år pga. udlandsophold, så må tage revanche i år

ja det må du for der er ikke noget ved at se det om eftermiddagen... der har de fjernet alt det frække....

Anmeld

24. januar 2012

FrkZier

Kay skriver:

det skal og må jeg se... og jeg indrømmer det gerne... jeg syntes virkelig det er inspirerende for min pædagogiske hjerne at se hvad disse dejlige unde mennesker udsætter sig selv for...

ud over det finder jeg det underholdende hvor meget de går op i det og hvor naive mange af dem er

men jeg er såååå træt... gravid og træt og har ondt i min ryg... tror seriøst ikke jeg kan holde mig vågen meget længere nu...  hvor er det æv at det skal komme så sent...

jeg har selv aaaltid set paradise, lige fra 1.sæson og har altid elsket det - men da jeg så det igår, blev jeg næsten bare flov på deres vejne, lå seriøst med hovedet under dynen det meste af tiden, så er slet ikke sikker på jeg kan blive ved med at se det - min kæreste siger det er fordi jeg er blevet for gammel til at se det.. haha, tror jeg nu ikke helt men det ku godt virke sådan

Anmeld

24. januar 2012

Kay

Simon's moar <3 skriver:

Dét er der bestemt også !

Så kan vi debatere om deltager imens

det kunne jeg ik... var fortræt så måtte smutte under dynen... men jeg holdte mig faktisk vågen til at se det... det var godtnok hårdt under reklamerne... men jeg gjorde det...

men må jeg så høre... hvad sys du om starten i år???

Anmeld

24. januar 2012

Kay

k skriver:

jeg har selv aaaltid set paradise, lige fra 1.sæson og har altid elsket det - men da jeg så det igår, blev jeg næsten bare flov på deres vejne, lå seriøst med hovedet under dynen det meste af tiden, så er slet ikke sikker på jeg kan blive ved med at se det - min kæreste siger det er fordi jeg er blevet for gammel til at se det.. haha, tror jeg nu ikke helt men det ku godt virke sådan

nej... det er helt anderledes i år.. jeg tænkte også bare nej nej nej... og jeg kan da helt klart godt forstå at han endte på solo... hihi... det må da også være bommerternes år... seriøst der var mange allerede...

Anmeld

24. januar 2012

Kay

Zeus skriver:

Kommer det idag?? Ej det skal jeg se så Min kæreste er også skabs-paradise fan

der er ikke noget galt i at være skabs fan... det tror jeg vi er mange der har været en gang... men os der tør skrive her er hoppet ud af skabet

Anmeld

24. januar 2012

M (:

Kay skriver:

ja det må du for der er ikke noget ved at se det om eftermiddagen... der har de fjernet alt det frække....

Og der har de også afsløret alt i reklamerne.. Kedeligt

Anmeld

24. januar 2012

FrkZier

Kay skriver:

nej... det er helt anderledes i år.. jeg tænkte også bare nej nej nej... og jeg kan da helt klart godt forstå at han endte på solo... hihi... det må da også være bommerternes år... seriøst der var mange allerede...

jeg sad bare og tog mig til hovedet og sagde - nejnejnejnej..

haha.. nogen af de der tøser er bare så uintilligente at det gør helt ondt! - jeg spurgte min kæreste: hvad nu hvis vi fik en datter og hun var med i paradise, så svare han uden at tøve : så bliver hun gjort arveløs!! og siger efterfølgenden :meget kan jeg acceptere men hun skal ikke skabe sig på tv, det ville simpelthen være for flovt at komme ind på kontoret dagen efter ens datter havde skabt sig sådan på tv..

synes jeg var lidt sjovt hehe

Anmeld

24. januar 2012

Kay

M (: skriver:

Og der har de også afsløret alt i reklamerne.. Kedeligt

jeps...

Anmeld

24. januar 2012

Kay

k skriver:

jeg sad bare og tog mig til hovedet og sagde - nejnejnejnej..

haha.. nogen af de der tøser er bare så uintilligente at det gør helt ondt! - jeg spurgte min kæreste: hvad nu hvis vi fik en datter og hun var med i paradise, så svare han uden at tøve : så bliver hun gjort arveløs!! og siger efterfølgenden :meget kan jeg acceptere men hun skal ikke skabe sig på tv, det ville simpelthen være for flovt at komme ind på kontoret dagen efter ens datter havde skabt sig sådan på tv..

synes jeg var lidt sjovt hehe

hihihi jeg kan se det for mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.