paradise...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

FrkZier

Kay skriver:

hihihi jeg kan se det for mig...

det også bare så skægt fordi min kæreste er en relativt stor gut på 210 og ret bredskuldret - så at se ham være sådan er bare ret morsomt synes jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Clisolka

Kay skriver:

det skal og må jeg se... og jeg indrømmer det gerne... jeg syntes virkelig det er inspirerende for min pædagogiske hjerne at se hvad disse dejlige unde mennesker udsætter sig selv for...

ud over det finder jeg det underholdende hvor meget de går op i det og hvor naive mange af dem er

men jeg er såååå træt... gravid og træt og har ondt i min ryg... tror seriøst ikke jeg kan holde mig vågen meget længere nu...  hvor er det æv at det skal komme så sent...

Yay! Så ved jeg hvad jeg skal bruge min søndag på igen 

Anmeld

24. januar 2012

Benjamins'mor

Enig.

Synes også de burde sende det bare en time tidligere så folk der skal op og i skole ikke skal ødelægge deres søvn, bare fordi de gerne vil se det.

Og så synes jeg det er for dårligt de ikke længere sender Paradise After Dark i tv, men i stedet på nettet.

Men ellers et rigtigt godt program, man får da nogle gode grin.

Anmeld

24. januar 2012

Simon's moar <3

Kay skriver:

det kunne jeg ik... var fortræt så måtte smutte under dynen... men jeg holdte mig faktisk vågen til at se det... det var godtnok hårdt under reklamerne... men jeg gjorde det...

men må jeg så høre... hvad sys du om starten i år???

Jeg synes godt nok det var kedeligt.. Og så virker det ikke som om, de har ret meget at rykke rundt på, de deltagere der er med i år..
Det var da fint nok, der da drengene blev skuffet over det var mødre, men ja..

Er lidt skuffet over det so far..

Hvad synes du om det? 

Anmeld

24. januar 2012

Kay

Simon's moar <3 skriver:

Jeg synes godt nok det var kedeligt.. Og så virker det ikke som om, de har ret meget at rykke rundt på, de deltagere der er med i år..
Det var da fint nok, der da drengene blev skuffet over det var mødre, men ja..

Er lidt skuffet over det so far..

Hvad synes du om det? 

lidt samme følelse... der mangler lidt et par cool taktikere... der er ikke en oplagt leder... gleder mig lidt til at se når spillet rigtig går i gang... om de kommer til at løbe rundt som hovedløse høns

Anmeld

24. januar 2012

twinboys

Kay skriver:

det skal og må jeg se... og jeg indrømmer det gerne... jeg syntes virkelig det er inspirerende for min pædagogiske hjerne at se hvad disse dejlige unde mennesker udsætter sig selv for...

ud over det finder jeg det underholdende hvor meget de går op i det og hvor naive mange af dem er

men jeg er såååå træt... gravid og træt og har ondt i min ryg... tror seriøst ikke jeg kan holde mig vågen meget længere nu...  hvor er det æv at det skal komme så sent...

det skal og må jeg også se...

Anmeld

24. januar 2012

Kay

Benjamins'mor skriver:

Enig.

Synes også de burde sende det bare en time tidligere så folk der skal op og i skole ikke skal ødelægge deres søvn, bare fordi de gerne vil se det.

Og så synes jeg det er for dårligt de ikke længere sender Paradise After Dark i tv, men i stedet på nettet.

Men ellers et rigtigt godt program, man får da nogle gode grin.

det har jeg aldrig kunne holde mig vågen til... så har aldrig nået at se det

Anmeld

24. januar 2012

Kay

twinboys skriver:

det skal og må jeg også se...

Anmeld

24. januar 2012

twinboys

Kay skriver:

thi hi

Anmeld

24. januar 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

Fik du set det ? Eller faldte ud i søvn ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.