Caroline86 skriver:
Nå.. vis mig Jeres ungers cykler 
Er det bedst med en klassisk 3-hjulet med tippelad til en pige på 2 år, eller kan man godt forsøge sig med en rigtig cykel med støttehjul allerede? Hun er motorisk stærk og høj af sin alder..
Kom frisk! 
MASSER af links og billeder 

jeg er IKKE interesseret i løbecykler, så pak bare dem væk igen

Min søn fik en rigtig cykel med støttehjul kort efter han fyldte 2. Han gad slet ikke løbecykler på det tidspunkt, så valget var nemt, jeg kunne heller ikke lide løbecykler og mente det var en modedille
Han lærte at cykle på den med det samme. Han prøvede sin kusines trehjulede, men den kunne han slet ikke finde udaf, den var alt for tung.
Da han startede i børnehave (2 år og 7 mdr) fik han øjnene op for løbecykler og gad slet ikke cykle på sin almindelige cykel, men cyklede hele tiden (og jeg mener hele tiden, han sad altid på en cykel, da jeg kom for at hente ham) i børnehaven på løbecykel. Så vi endte med at købe en kort inden han fyldte 3, den brugte han dagligt i et halvtår, så ville han pludselig ud at cykle på den anden uden støttehjul, og han cyklede bare afsted, så mor her har skifted mening om løbecykler
De er super til at lære at holde balancen på. Vil lige sige at min søn aldrig er faldet slemt på løbesyklen, det er så nemt at sætte benene i og få rettet op igen. De grimmeste styrt har han haft på den almindelige cykel inden støttehjulene kom af.
Det blev langt
Jeg synes, du skal købe den cykel din datter ønsker sig.
Anmeld