cykel 2 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

Caroline86

JulieE skriver:

Det lyder som en god plan  Så kan du også nemt se, om et 3 hjulet virker for lille eller den to hjulede er for stor 

ja, lige præcis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

JulieE

Caroline86 skriver:

ja, lige præcis

Så må I have god cykeljagt... Håber du finder en sej cykel til hende 

Anmeld

23. januar 2012

Caroline86

JulieE skriver:

Så må I have god cykeljagt... Håber du finder en sej cykel til hende 

tak søde du det håber jeg også

Anmeld

23. januar 2012

ESV

Caroline86 skriver:

Nå.. vis mig Jeres ungers cykler

Er det bedst med en klassisk 3-hjulet med tippelad til en pige på 2 år, eller kan man godt forsøge sig med en rigtig cykel med støttehjul allerede? Hun er motorisk stærk og høj af sin alder..

Kom frisk!

MASSER af links og billeder

jeg er IKKE interesseret i løbecykler, så pak bare dem væk igen

Emilie fik denne i 2 års fødselsdagsgave og det er et HIT uden lige.. Jeg spurgte faktisk i hendes vuggestue hvad de anbefalde og fordi hun er så godt med (og lidt til) motorisk anbefalde de en rigtig cykel.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. januar 2012

Caroline86

ESV skriver:

Emilie fik denne i 2 års fødselsdagsgave og det er et HIT uden lige.. Jeg spurgte faktisk i hendes vuggestue hvad de anbefalde og fordi hun er så godt med (og lidt til) motorisk anbefalde de en rigtig cykel.

arh, kanon! Vil da spørge dem når jeg alligevel skal til møde dernede i morgen hvorfor havde jeg ikke tænkt på det!

Tak skal du have

Og MEGA fed cykel!!!!!

Anmeld

23. januar 2012

ESV

Caroline86 skriver:

arh, kanon! Vil da spørge dem når jeg alligevel skal til møde dernede i morgen hvorfor havde jeg ikke tænkt på det!

Tak skal du have

Og MEGA fed cykel!!!!!

Var så lidt.

Som jeg snakkede med dem om også, så er en cykel en betydelig udgift. Og en fødselsdagsgave virkede som en rigtig god anledning..

Hun er en lille tand for lille men vokser sig stor nok til den hen over foråret og sommeren hvor den bliver aktuel.

Man kan ikke rigtig se det på billedet men den har selvfølgelig støtte hjul, som er lige til at tage af.

Og tak, ja syntes også selv den er rigtig fin

Anmeld

23. januar 2012

Caroline86

ESV skriver:

Var så lidt.

Som jeg snakkede med dem om også, så er en cykel en betydelig udgift. Og en fødselsdagsgave virkede som en rigtig god anledning..

Hun er en lille tand for lille men vokser sig stor nok til den hen over foråret og sommeren hvor den bliver aktuel.

Man kan ikke rigtig se det på billedet men den har selvfølgelig støtte hjul, som er lige til at tage af.

Og tak, ja syntes også selv den er rigtig fin

Laura fylder 2 d.18. feb, så det var netop som fødselsdagsgave jeg havde tænkt Jeg taler med dem i morgen og så må jeg ud og kigge

Anmeld

23. januar 2012

ESV

Caroline86 skriver:

Laura fylder 2 d.18. feb, så det var netop som fødselsdagsgave jeg havde tænkt Jeg taler med dem i morgen og så må jeg ud og kigge

God jagt..

Anmeld

23. januar 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Sofie fik en lille, brugt 10" cykel med støttehjul på, da hun lige var fyldt to.. det tog ikke mange dage for hende, at lære, at cykle på den.
Så da hun blev 3 år, gav vi hende en fin og ny winther 12" cykel, da den anden dels var meget slidt, men også blevet lille til hende..

Sofie cykler ofte til både børnehave, gymnastik og købmand..

Ha ha.. lige en lille note.. Sofie insisterede på, at der skulle støttefod på cyklen, så farmand købte en fod, og måtte derefter skære godt 10 cm af, for at den passede på den lille cykel.. så hun kører med nåde støttefod og støttehjul..

Anmeld

23. januar 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Fandt lige ét billede..

Beklager rodet i baggrunden - var ved, at bage og gøre klar til fødselsdagsgæster..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.