cykel 2 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

Mussen2

Løbecykel, løbecykel, løbecykel

Puky laver nogle super cykler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

Isabella_mor

Caroline86 skriver:

dels fordi jeg synes de hverken er fugl eller fisk, dels fordi jeg synes de virker som en modedille snarere end et motorisk mirakel ( ) og dels fordi jeg flere gange har oplevet hvor sindsygt meget de slår sig når de falder på dem de får (efter min mening, vel at mærke) ikke den samme respekt for farten på dem så jeg har bare set rigtigt mange gange at når det går galt går det rigtigt galt

Og så er jeg ret stor fan af pedaler hihi

okay... ja jeg ved ikke så meget om dem jeg har bare set en masse unger tuller rundt på dem...

jeg kan nu også godt lide cykler.. havde selv sådan en smart hvid og lyserrød dino cykel da jeg var barn.. men macthende hjelm, jeg var såååå smart. 

Anmeld

23. januar 2012

Caroline86

isabellamor skriver:

okay... ja jeg ved ikke så meget om dem jeg har bare set en masse unger tuller rundt på dem...

jeg kan nu også godt lide cykler.. havde selv sådan en smart hvid og lyserrød dino cykel da jeg var barn.. men macthende hjelm, jeg var såååå smart. 

Laura har allerede en sej cykelhjelm (magen til min ) måske skal jeg vælge cyklen ud fra at den skal passe til hjelmen.. hihihi

Anmeld

23. januar 2012

Pige2009

Nå.. vis mig Jeres ungers cykler

Er det bedst med en klassisk 3-hjulet med tippelad til en pige på 2 år, eller kan man godt forsøge sig med en rigtig cykel med støttehjul allerede? Hun er motorisk stærk og høj af sin alder..

Kom frisk!

MASSER af links og billeder

jeg er IKKE interesseret i løbecykler, så pak bare dem væk igen

Jeg synes, du skal købe hende en løbecykel Hvorfor er du ikke interesseret i dem Har set voldsomme styrt både med løbecykel og alm. cykler, så det er hip som hap

Anmeld

23. januar 2012

JulieE

Caroline86 skriver:

Nå.. vis mig Jeres ungers cykler

Er det bedst med en klassisk 3-hjulet med tippelad til en pige på 2 år, eller kan man godt forsøge sig med en rigtig cykel med støttehjul allerede? Hun er motorisk stærk og høj af sin alder..

Kom frisk!

MASSER af links og billeder

jeg er IKKE interesseret i løbecykler, så pak bare dem væk igen

Altså... Vi har ikke haft løbecykler og de har klaret sig fint. Begge mine er startet med den klassiske 3 hjulede Winther cykel og skiftet til en alm cykel ved 3-4 års alderen  Hvis Laura er høj af sin af sin alder kunne det godt være jeg ville overveje at gå direkte til en alm cykel med støttehjul -Begge min er nogle små skravl, så derfpor har den 3 hjulede været bedre i størrelsen 

Anmeld

23. januar 2012

Fanny Holbech

Min store dreng, som nu er 12, fik en rigtig cykel med pedaler og støttehjul, da han i sin tid fyldte 2.

Det var først efter han fyldte 3, at han var i stand til at træde pedalerne rundt og derved cykle på den ved egen kraft, indtil da måtte vi skubbe ham ved hjælp af en stang spændt fast bag på cyklen.

Denne gang starter vi derfor med en løbecykel.

Det med farten skal de nok få respekt for. Min søn som fylder 2 på lørdag har kørt meget på sin lille motorcykel og er da også styrtet et par gange, men nu bremser han med fødderne hver gang han kører ned ad bakke. Jeg tror derfor han er klar til en løbecykel. - og så selvfølgelig - HUSK HJELMEN.

Anmeld

23. januar 2012

Caroline86

Baagøe skriver:

Jeg synes, du skal købe hende en løbecykel Hvorfor er du ikke interesseret i dem Har set voldsomme styrt både med løbecykel og alm. cykler, så det er hip som hap

jeg har svært ved helt at sætte ord på hvad det er jeg har imod de løbecykler.. det skal bare ikke være sådan én hæhæ

Anmeld

23. januar 2012

Caroline86

JulieE skriver:

Altså... Vi har ikke haft løbecykler og de har klaret sig fint. Begge mine er startet med den klassiske 3 hjulede Winther cykel og skiftet til en alm cykel ved 3-4 års alderen  Hvis Laura er høj af sin af sin alder kunne det godt være jeg ville overveje at gå direkte til en alm cykel med støttehjul -Begge min er nogle små skravl, så derfpor har den 3 hjulede været bedre i størrelsen 

jeg tænker nemlig også at det med hendes hæjde kan spille en rolle!

Tror simpelthen jeg vil tage hende med i en butik hvor de har alle tænkelige slags cykler og så får hun lov at prøve dem det må være vejen frem!

Anmeld

23. januar 2012

JulieE

Caroline86 skriver:

jeg tænker nemlig også at det med hendes hæjde kan spille en rolle!

Tror simpelthen jeg vil tage hende med i en butik hvor de har alle tænkelige slags cykler og så får hun lov at prøve dem det må være vejen frem!

Det lyder som en god plan  Så kan du også nemt se, om et 3 hjulet virker for lille eller den to hjulede er for stor 

Anmeld

23. januar 2012

Caroline86

Fanny Holbech skriver:

Min store dreng, som nu er 12, fik en rigtig cykel med pedaler og støttehjul, da han i sin tid fyldte 2.

Det var først efter han fyldte 3, at han var i stand til at træde pedalerne rundt og derved cykle på den ved egen kraft, indtil da måtte vi skubbe ham ved hjælp af en stang spændt fast bag på cyklen.

Denne gang starter vi derfor med en løbecykel.

Det med farten skal de nok få respekt for. Min søn som fylder 2 på lørdag har kørt meget på sin lille motorcykel og er da også styrtet et par gange, men nu bremser han med fødderne hver gang han kører ned ad bakke. Jeg tror derfor han er klar til en løbecykel. - og så selvfølgelig - HUSK HJELMEN.

ALTID hjelm, det kan du trygt regne med den bliver allerede flittigt brugt når hun er med mig ude på cyklen (vi har matchende hjelme )

Jeg må tage hende med i en butik og se om hun kan finde ud af det med pedaler... har under alle omstændigeheder ikke mod på at lade hende alene på slap line ned ad en bakke uanset om det er scooter, løbecykel eller en trehjulet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.