cykel 2 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.481 visninger
35 svar
0 synes godt om
23. januar 2012

Caroline86

Nå.. vis mig Jeres ungers cykler

Er det bedst med en klassisk 3-hjulet med tippelad til en pige på 2 år, eller kan man godt forsøge sig med en rigtig cykel med støttehjul allerede? Hun er motorisk stærk og høj af sin alder..

Kom frisk!

MASSER af links og billeder

jeg er IKKE interesseret i løbecykler, så pak bare dem væk igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

Caroline86

den kommer lige op en tur

Anmeld

23. januar 2012

Billemyre

Eller en løbecykel..? De er fantastiske og rigtig god træning. Så god at mange skifter direkte til alm. cykel uden støttehjul 

Anmeld

23. januar 2012

Isabella_mor

har hun sådan en løbecykel?? 

de skulle være super fine i den alder.. og der tænker jeg at den er god at give istedet for en trehjulet fordi at den tohjulede lærer barnet at holde balancen på en helt anden måde end hvis det er på en trehjulet..

Anmeld

23. januar 2012

Caroline86

Billemyre skriver:

Eller en løbecykel..? De er fantastiske og rigtig god træning. Så god at mange skifter direkte til alm. cykel uden støttehjul 

jeg vil ikke have en løbecykel til hende dem er jeg ikke fan af!

Anmeld

23. januar 2012

Caroline86

isabellamor skriver:

har hun sådan en løbecykel?? 

de skulle være super fine i den alder.. og der tænker jeg at den er god at give istedet for en trehjulet fordi at den tohjulede lærer barnet at holde balancen på en helt anden måde end hvis det er på en trehjulet..

jeg er ikke fan af løbecyklerne!

Anmeld

23. januar 2012

Isabella_mor

Caroline86 skriver:

jeg er ikke fan af løbecyklerne!

warum?

Anmeld

23. januar 2012

Caroline86

isabellamor skriver:

warum?

dels fordi jeg synes de hverken er fugl eller fisk, dels fordi jeg synes de virker som en modedille snarere end et motorisk mirakel ( ) og dels fordi jeg flere gange har oplevet hvor sindsygt meget de slår sig når de falder på dem de får (efter min mening, vel at mærke) ikke den samme respekt for farten på dem så jeg har bare set rigtigt mange gange at når det går galt går det rigtigt galt

Og så er jeg ret stor fan af pedaler hihi

Anmeld

23. januar 2012

Nemesis

Ja jeg ville ellers også have sagt løbecykel. De er fantastiske til at træne balancen og det at styre en cykel.

Men jeg vil i hvertfald ikke anbefale en 3 hjulet med tip. De vejer helt vildt meget og er virkelig tunge at cykle med/på.

Så skal du us i de der mini mini cykler som vist også er trehjulede men vist mest er i plastik eller nok noget i denne her stil:

http://www.cykelpartner.dk/trehjulet-cykel-roadste r-pink_S6740.html?osCsid=d9075e82ec3f3c4b311262da4 b7f10c3

Den vejer dog også de der 8,5 kg hvor en balancecykel kun vejer omkring 3,5-4 kg.

:-) Sisse

Anmeld

23. januar 2012

K&S

Caroline86 skriver:

dels fordi jeg synes de hverken er fugl eller fisk, dels fordi jeg synes de virker som en modedille snarere end et motorisk mirakel ( ) og dels fordi jeg flere gange har oplevet hvor sindsygt meget de slår sig når de falder på dem de får (efter min mening, vel at mærke) ikke den samme respekt for farten på dem så jeg har bare set rigtigt mange gange at når det går galt går det rigtigt galt

Og så er jeg ret stor fan af pedaler hihi

Hmmm, jeg ville også have sagt løbecykel - jeg har 4 nevøer og niecer, der alle har haft løbecykler og de er gået direkte fra løbecykel til almindelig cykel og er RIGTIG gode til at "håndtere" kunsten at cykle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.