Hvad bruger i denne søndag til eller hvad har i lavet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

twinboys

Rosa skriver:

Jeg hentede Jonte kl 13 hos hans far, og derefter kørte vi med mormor og Onkel Anders i Gi' den Gas Palads i Silkeborg hvor vi legede hele eftermiddagen, købte thaimad med hjem og nu hygger han i sofaen med Mormor og ser Cars  Perfekt søndag!

sikke en dejlig dag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

Muffin_girl

twinboys skriver:

Jeg er i fuld sving i mit tøjskab og sikke jeg smider ud...

og så er jeg selvfølgelig også lidt på baby.dk

Jeg har bare sovet, efter en nat med lidt for meget alkohol  Og så har jeg været på McD, for at pleje mig selv..

Og ellers har jeg været nødt til at få vasket tøj, indtil jeg skal i praktik imorgen.. Ikke lige det jeg helst ville.. Men sådan er det desværre 

Anmeld

22. januar 2012

Stéphanie

twinboys skriver:

Jeg er i fuld sving i mit tøjskab og sikke jeg smider ud...

og så er jeg selvfølgelig også lidt på baby.dk

Vi har holdt fødselsdag for kæresten da han fylder år i morgen  Og selvfølgelig har han en lang dag på arbejde og en lang træning i morgen så han er ikke hjemme  Ellers er der gået lidt madlavning i den og aftenen kommer til at gå med amerikansk fodbold og jeg tror jeg fordyber mig i en bog, eller inviterer mig selv på kaffe hos naboen 

Anmeld

22. januar 2012

Christina.78

Lille fe skriver:

Hvor er det et smukt profilbillede du har fået

Tusind tak  er også superglade for mine billeder taget af en super fotograf..og synes da ikke I herinde skulle snydes..

Anmeld

22. januar 2012

bullerbassen

Dagen startede med lidt oprydning og ordne vaske tøj, fik derefter syet et par bukser til en bruger herinde

Derefter stod den på kaffe besøg, nu er aftensmaden indtaget , og Silas sidder og hygger i badet mens jeg er på baby

Bagefter hygge inde sengetid og sofaen kalder

Anmeld

22. januar 2012

Steph_Laurits

Har slappet af og været ude og filme

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

AalborgPigen skriver:

Jeg har bare sovet, efter en nat med lidt for meget alkohol  Og så har jeg været på McD, for at pleje mig selv..

Og ellers har jeg været nødt til at få vasket tøj, indtil jeg skal i praktik imorgen.. Ikke lige det jeg helst ville.. Men sådan er det desværre 

ååååhhhh sikke en dag, men sikkerrt en fed fest i går

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

Stéphanie skriver:

Vi har holdt fødselsdag for kæresten da han fylder år i morgen  Og selvfølgelig har han en lang dag på arbejde og en lang træning i morgen så han er ikke hjemme  Ellers er der gået lidt madlavning i den og aftenen kommer til at gå med amerikansk fodbold og jeg tror jeg fordyber mig i en bog, eller inviterer mig selv på kaffe hos naboen 

lyder hyggeligt med hygge hos naboen eller en god bog

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

bullerbassen skriver:

Dagen startede med lidt oprydning og ordne vaske tøj, fik derefter syet et par bukser til en bruger herinde

Derefter stod den på kaffe besøg, nu er aftensmaden indtaget , og Silas sidder og hygger i badet mens jeg er på baby

Bagefter hygge inde sengetid og sofaen kalder

skønt godt man har baby.dk... og en sofa

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

StephanieJ skriver:

Har slappet af og været ude og filme

filme hvad... moviestar sidder jo her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.