Hvad bruger i denne søndag til eller hvad har i lavet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.305 visninger
124 svar
0 synes godt om
22. januar 2012

twinboys

Jeg er i fuld sving i mit tøjskab og sikke jeg smider ud...

og så er jeg selvfølgelig også lidt på baby.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

livhemdrup

twinboys skriver:

Jeg er i fuld sving i mit tøjskab og sikke jeg smider ud...

og så er jeg selvfølgelig også lidt på baby.dk

Vasker tøj og hygger med manden inden han skal på job imorgen og så først kommer hjem igen fredag. Og så lidt planlægning til de fødselsdage vi skal afholde i næste weekend.

Anmeld

22. januar 2012

sarahb

Vi har været i zoo og nu hygger vi der hjemme...

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

livhemdrup skriver:

Vasker tøj og hygger med manden inden han skal på job imorgen og så først kommer hjem igen fredag. Og så lidt planlægning til de fødselsdage vi skal afholde i næste weekend.

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

sarahb skriver:

Vi har været i zoo og nu hygger vi der hjemme...

Anmeld

22. januar 2012

Diana...

Åhh vi startet dagen med lige at få gjort rent, så har jeg været i stalden og ordne alle kaninerne og min mand hentet halm i mens. Så spiste vi frokost ungerne puttes også fik jeg lavet aftensmaden bagt boller og så har vaskemaskinen kørt lige siden vi vågnet. Nu slapper jeg med varm kakao, boller og computeren og venter på mine dejlige børn vågner 

Så skal vi bare slappe resten af dagen og ungerne skal selvfølgelig også lige have en bolle 

Anmeld

22. januar 2012

TbCp

Sidder på sygehuset... Mikkel har desværre tabt sig de sidste dage, så  nu sidder vi her igen og venter på blodprøve svar og plan for hvad der skal ske fremover...

2 skridt frem og 1 tilbage

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

Diana... skriver:

Åhh vi startet dagen med lige at få gjort rent, så har jeg været i stalden og ordne alle kaninerne og min mand hentet halm i mens. Så spiste vi frokost ungerne puttes også fik jeg lavet aftensmaden bagt boller og så har vaskemaskinen kørt lige siden vi vågnet. Nu slapper jeg med varm kakao, boller og computeren og venter på mine dejlige børn vågner 

Så skal vi bare slappe resten af dagen og ungerne skal selvfølgelig også lige have en bolle 

Dejligt... send lige en bolle denne her vej

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

TbCp skriver:

Sidder på sygehuset... Mikkel har desværre tabt sig de sidste dage, så  nu sidder vi her igen og venter på blodprøve svar og plan for hvad der skal ske fremover...

2 skridt frem og 1 tilbage

Ååååååhhh nej kender til det... varme tanker og medvind til jer

Anmeld

22. januar 2012

FrkZier

Jeg har lige været ude og gå en lang dejlig tur i snevejret med min kære kæreste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.