Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Henri84 skriver: Vi startede dagen ud med mødregruppe et par timer, og derefter hjem til ungernes oldemor og oldefar til den årlige 'suppe, steg og is' MUMS!Da vi kom hjem var det puttetid for de 2 skønne unger, og nu sover de begge sødt Jeg er ved at forberede mig mentalt på (endnu) en lang dag på børneafdelingen med trolden i morgen, som forhåbentlig ender med en udskrivelse her efter vores weekend orlov
Vi startede dagen ud med mødregruppe et par timer, og derefter hjem til ungernes oldemor og oldefar til den årlige 'suppe, steg og is' MUMS!Da vi kom hjem var det puttetid for de 2 skønne unger, og nu sover de begge sødt Jeg er ved at forberede mig mentalt på (endnu) en lang dag på børneafdelingen med trolden i morgen, som forhåbentlig ender med en udskrivelse her efter vores weekend orlov
Håber på udskrivelse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lille fe skriver: Jeg blev helt glad da jeg så det. -DU udstråler en utrolig varme, -og selvom du bære den tungeste sorg i hjertet, ser du også meget lykkelig ud.
Jeg blev helt glad da jeg så det. -DU udstråler en utrolig varme, -og selvom du bære den tungeste sorg i hjertet, ser du også meget lykkelig ud.
Tak for de ord..det varmer i mit hjerte..
Ja han har sgu ramt noget lige præcis på det billede
- og jeg er lykkelig..
Christina.78 skriver: Tak for de ord..det varmer i mit hjerte.. Ja han har sgu ramt noget lige præcis på det billede - og jeg er lykkelig..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128