Hvad bruger i denne søndag til eller hvad har i lavet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

twinboys

Dot D skriver:

Forbereder mig til eksamen på tirsdag, og er lidt herinde og på Face.

Skal lave lektier med Sophie om lidt, når hun kommer hjem, også skal der også laves lidt aftensmad.......tror jeg

ja det hele skal jo passes...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

NinaNymannMadsen

vi har rydet op i stue og køkken. sat en opvask i maskinen som er færdig nu. og så har jeg vasket børnetøj og hængt det op og nu er der strømber og undertøj i maskinen og så skal der liges vaskes en vask med vores tøj når det er færdig.

vi bor 5 lige nu her hjemme men det kun til om 9 dage så flytter den ene ud.
det er en veninde som lige er blevet skilt og skulle ha et sted at være til hun fandt en lejlighed hvilket hun gjorde hurtigt hun har kun boet her i en uge nu. og har lejlighed den 31 januar.

ellers har vi bare slappet af og set noget tv.

Anmeld

22. januar 2012

cecilie1984

Jeg har ligget på langs det meste af dagen og været på skadestuen.

Var i byen i går med nogen tøser og varmede op hjemme ved mig. Var så så dum og slå min fod. Trods smerterne og at jeg ikke kunne støtte ordentlig på foden tog jeg med i byen.

Men da jeg vågnede i dag var foden helt blå, hævet og kunne stadig ikke støttes på. Så det betød en tur på skadestuen, med resultalet et par brækkede tærer så ikke meget aktivt til mig de næste 3 uger

Anmeld

22. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
twinboys skriver:

sender ve-støv afsted du lyder som om at det gerne skulle være snart...

Tusinde tak.

Ja, jeg har termin om 14 dage, men jeg er ved at være godt utålmodig

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

NNM skriver:

vi har rydet op i stue og køkken. sat en opvask i maskinen som er færdig nu. og så har jeg vasket børnetøj og hængt det op og nu er der strømber og undertøj i maskinen og så skal der liges vaskes en vask med vores tøj når det er færdig.

vi bor 5 lige nu her hjemme men det kun til om 9 dage så flytter den ene ud.
det er en veninde som lige er blevet skilt og skulle ha et sted at være til hun fandt en lejlighed hvilket hun gjorde hurtigt hun har kun boet her i en uge nu. og har lejlighed den 31 januar.

ellers har vi bare slappet af og set noget tv.

ja så er der nok at se til og meget opvask og vasketøj...

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

cecilie1984 skriver:

Jeg har ligget på langs det meste af dagen og været på skadestuen.

Var i byen i går med nogen tøser og varmede op hjemme ved mig. Var så så dum og slå min fod. Trods smerterne og at jeg ikke kunne støtte ordentlig på foden tog jeg med i byen.

Men da jeg vågnede i dag var foden helt blå, hævet og kunne stadig ikke støttes på. Så det betød en tur på skadestuen, med resultalet et par brækkede tærer så ikke meget aktivt til mig de næste 3 uger

nej nej nej hvor uheldigt... god bedring

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

PT skriver:

Tusinde tak.

Ja, jeg har termin om 14 dage, men jeg er ved at være godt utålmodig

de 14 dage skal nok gå stærkt...

Anmeld

22. januar 2012

NinaNymannMadsen

twinboys skriver:

ja så er der nok at se til og meget opvask og vasketøj...

jep når vi husker det vasker vi hver dag men nogen dage glemmer vi at vaske og så dagen efter eller sådan noget skal der sættes 3 vaske på for at vi har fået vasket det meste.

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

NNM skriver:

jep når vi husker det vasker vi hver dag men nogen dage glemmer vi at vaske og så dagen efter eller sådan noget skal der sættes 3 vaske på for at vi har fået vasket det meste.

uuuhhhaaa det kender jeg godt til

Anmeld

22. januar 2012

NinaNymannMadsen

twinboys skriver:

uuuhhhaaa det kender jeg godt til

man kan ikk rigtig lavet andet end at vaske tøj hele tiden næsten.
tror det er ved at være længe siden jeg har set bunden på vores vasketøjskurv. for hver gang der bliver taget noget kommer der bare noget nyt oven i jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.