Danske bank

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2012

morethanperfect

Malou&Anders skriver:

Kan det mildt være men det er svært at man går fra dankort til MasterCard og hele tiden skal sikre sig om de overhovedet tager MasterCard der..

ja det er vildt træls :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

Steph_Laurits

Havde danske bank og var vildt glad for banken og ikke mindst min rådgiver, men så flyttede han til en anden bank og de gik over til at være teams - hvilket betød at du ikke havde en fast rådgiver, virkelig upersonligt og den største omgang L***!!

Skiftede væk fra dem da jeg ikke ville deres skod service (eller mangel på samme)!!

Anmeld

21. januar 2012

mortilnoahogmelina

Jeg må os indrømme jeg har haft dårlige oplevelser her med banken på det sidste . Og jeg har ellers været super glæde for dem. Indtil jeg fik en mandlig spade som bankrådgiver .. som ingen forståelse har for livet ..

Så min opfattelse er os meget negativ . Jeg overvejet kraftigt at skifte ..

Anmeld

21. januar 2012

M (:

morethanperfect skriver:

Netbank er fint nok .. Men banken , den HADER jeg ..
I hvert fald vores afdeling .. Vi må absolut intet for dem , og jeg er såå træt af at jeg i tidernes morgen skiftede ..

Undskyld mit sure svar , men hader danske bank  

Enig.. 

Anmeld

21. januar 2012

Valle81

Danske Banks er den koldeste bak ever.

Pengemaskine, upersonlig, overfladisk og hvis man ikke har en overskuddet økonomi uden lige så er de ikke til at hugge er stikke i:0(

Har haft banken i ti år snart og er ved at skifte til min mands bank, ville aldrig anbefale danske bank til nogen.

Anmeld

21. januar 2012

Simon's moar <3

Jeg kan nu heller ikke anbefalde Danske Bank.. 
Indenfor 6 mdr., skulle jeg til møde 3 gange, fordi jeg skiftede bankrådgiver.. Total forvirret hver gang.. Da jeg var til det sidste møde, fik jeg lov til at låne nogle penge til indskud, så gik der vel ca 1 mdr., så skiftede jeg til min daværende kærestes bank (Arbejdernes Landsbank) og det har jeg aldrig nogensinde fortrudt ! 
I den fillal jeg havde, var der rent ud sagt, ikke andet end gamle sure medarbejdere, og hvis man ikke havde pengesagerne i orden, så var de kolde..

Kan så også fortælle, at min mor og min stedfar, er rigtig glade for Danske Bank.. Men de har så også haft den samme rådgiver i de 11 år de har været sammen, og hende de har, havde min stedfar inden de fandt sammen.. Meen tror måske også, at de er så flinke overfor dem, da de absolut ikke mangler noget.. 

Ærgeligt, at en så stor og kendt bank, har sådan et ry ang. de for det meste, kun behandler mennesker med penge ordentligt...  

Anmeld

22. januar 2012

Kløver

Jeg er fuldt ud tilfreds med danske bank, haft lidt bøvl med et par rådgivere i en anden afdeling, men siden jeg skiftede adeling har det bare kørt super godt. Har en yngre og rigtig fornuftig rådgiver og ja har haft danske bank i mange år efterhånden og ville ikke flytte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.