Danske bank

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2012

An&Jo

Jeg var inde og forhøre mig i danske bank om mine muligheder for nogle år tilbage, da jeg gerne ville væk fra den nu krakkede EBH bank, men de ville slet ikke have mig som kunde fordi jeg var studerende, og alt for stor en risiko for banken..
De frygtede at jeg ikke kunne administrere mine penge, og at de skulle ende med at låne mig en masse penge osv, uden overhovedet at høre hvad mine planer var, jeg fremlagde budget, og viste mine bankhandlinger, og de kunne se jeg aldrig har haft et overtræk.. men de nægtede at tage mig som kunde..

så gik jeg i en mindre bank nemlig sparekassen vendsyssel, og de tog mig ind med det samme, og jeg har aldrig været mere tilfreds.. der er styr på tingene, og har jeg brug for noget, så ringer jeg bare, og så finder vi ud af det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

4xGreve

JuliaHougaard92 skriver:

Fedt, elsker når folk er ærlig

Me2, det andet kan man jo ikke rigtigt bruge til noget...

Anmeld

21. januar 2012

Lullaby

Nu ved jeg ikke om det gælder alle filialer men her hos os er det sådan, at hvis ikke man ejer et hus er man ikke plus-kunde(de kalder det noget andet) dvs. at så skifter man bare bankrådgiver som vinden blæser og uden at informere. Vildt belastende

Anmeld

21. januar 2012

Hougaard92

Tak for alle jeres svar, glad for at der både kom fordele og ulemper frem omkring dem 

Anmeld

21. januar 2012

TaAsJu

Her hjemme har vi også danske bank, og vi er meget glade for vores bankrådgiver.. Men vi har også en af de gamle rådgiver min mand altid har haft.. Og han er altid til og snakke med..
Men inden jeg fik ham som rådgiver er jeg også blevet kastet rundt mellem forskellige unge rådgiver.. Og har virkelig fået een dårligste betjening EVER..
Men da vi fælles økonomi fik jeg min mands og ja som sagt vi er virkelige glade for ham!
Så jeg tror i skal gøre meget klart at i ikke vil kastes rundt mellem rådgiver!!!

Anmeld

21. januar 2012

MorTilEn2013Dreng

morethanperfect skriver:

Ja , og de hjælper heller ikke .
Nu er det mange uger siden de sagde de ville ringe tilbage ang. et møde , de ringede aldrig 

Jeg handler rigtig meget på nettet , også steder hvor man kun kan bruge dankort , og sender pakker hver dag , og på posthuset kan man kun bruge dankort .. Dvs. jeg skal ha kontanter på mig hver gang jeg skal sende pakke , fordi jeg ikke må få dankort af min bank 
Syns det er meget mystisk og er pisse træt af det ..

Lige på det område er jeg os træt af danske bank jeg må heller ikke få dankort for dem. Fordi jeg kun dr på su og jeg kan bedst li og have dankort. Havde jeg i Nordea uden overtræk og har ikke noget gæld nogen steder osv. Men fordi jeg på su må jeg ikke

Anmeld

21. januar 2012

Louise mortil4

Kan absolut IKKE anbefale danske bank, det er en rigtig lorte bank vi skulle aldrig ha skiftet den gang.

Anmeld

21. januar 2012

morethanperfect

Malou&Anders skriver:

Lige på det område er jeg os træt af danske bank jeg må heller ikke få dankort for dem. Fordi jeg kun dr på su og jeg kan bedst li og have dankort. Havde jeg i Nordea uden overtræk og har ikke noget gæld nogen steder osv. Men fordi jeg på su må jeg ikke

Det kan være fordi jeg er på kontanthjælp så ?? 
Det så latterligt .  

Anmeld

21. januar 2012

morethanperfect

Louise mortil4 skriver:

Kan absolut IKKE anbefale danske bank, det er en rigtig lorte bank vi skulle aldrig ha skiftet den gang.

Lige mine ord ..

Anmeld

21. januar 2012

MorTilEn2013Dreng

morethanperfect skriver:

Det kan være fordi jeg er på kontanthjælp så ?? 
Det så latterligt .  

Kan det mildt være men det er svært at man går fra dankort til MasterCard og hele tiden skal sikre sig om de overhovedet tager MasterCard der..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.