Danske bank

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.516 visninger
36 svar
0 synes godt om
21. januar 2012

Hougaard92

Hej allesammen   Sagen er den, at min kæreste og jeg har bank i andelskassen i dag, han kom op så vi sammen havde min bank rådgiver. Den anden dag indrømmede han at han ikke var så vild med min bankrådgiver, han synes hun var upersonlig og måske for gammel til vores alder. Jeg var til møde i danske bank i onsdagsmed 2 opsparingskonti som jeg har der, og efter det har vi snakket om at rykke det hele derover, hun var vildt sød hende som er min bankrådgiver på de to konti og så var hun en ung en som var vildt sød. Jeg vil bare vide om der er nogle af jer som har danske bank, og om i er glade for det både med netbank og så videre ? Knus julia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

Clisolka

JuliaHougaard92 skriver:

Hej allesammen   Sagen er den, at min kæreste og jeg har bank i andelskassen i dag, han kom op så vi sammen havde min bank rådgiver. Den anden dag indrømmede han at han ikke var så vild med min bankrådgiver, han synes hun var upersonlig og måske for gammel til vores alder. Jeg var til møde i danske bank i onsdagsmed 2 opsparingskonti som jeg har der, og efter det har vi snakket om at rykke det hele derover, hun var vildt sød hende som er min bankrådgiver på de to konti og så var hun en ung en som var vildt sød. Jeg vil bare vide om der er nogle af jer som har danske bank, og om i er glade for det både med netbank og så videre ? Knus julia

Jeg har haft Danske Bank i mange år efterhånden. Jeg kan godt lide netbanken og har ikke oplevet problemer med den 

Anmeld

21. januar 2012

Kay

vi har danskebank... og jeg har altid haft det... jeg har beholdt min gamle fidial fra min barndomsby for der kender folk hinanden og jeg har en sød rådgiver...

har aldrig haft noget at klage over ved dem... men har hørt de ikke altid er glade for at låne penge ud... men tænker at de skal jo også kunne se at de får dem igen før det kan betale sig...

har aldrig haft brug for at låne penge

Anmeld

21. januar 2012

morethanperfect

JuliaHougaard92 skriver:

Netbank er fint nok .. Men banken , den HADER jeg ..
I hvert fald vores afdeling .. Vi må absolut intet for dem , og jeg er såå træt af at jeg i tidernes morgen skiftede ..

Undskyld mit sure svar , men hader danske bank  

Anmeld

21. januar 2012

Hougaard92

Babymor2010 skriver:

Jeg har haft Danske Bank i mange år efterhånden. Jeg kan godt lide netbanken og har ikke oplevet problemer med den 

Fedt, havde også en superoplevelse den anden dag, og synes faktisk deres netbank er nemmere end andelskassens  men kan ikke overskue  at skulle til at flytte det hele, men vil også gerne havde min kæreste ertilfreds, såVII skal begge til møde her om et stykke tid for at hører hvad de kan tilbyde

Anmeld

21. januar 2012

Hougaard92

morethanperfect skriver:

Netbank er fint nok .. Men banken , den HADER jeg ..
I hvert fald vores afdeling .. Vi må absolut intet for dem , og jeg er såå træt af at jeg i tidernes morgen skiftede ..

Undskyld mit sure svar , men hader danske bank  

Bare helt i orden, spurgte jo efter jeres mening hvorfor må iingenting for dem ?

Anmeld

21. januar 2012

Clisolka

JuliaHougaard92 skriver:

Fedt, havde også en superoplevelse den anden dag, og synes faktisk deres netbank er nemmere end andelskassens  men kan ikke overskue  at skulle til at flytte det hele, men vil også gerne havde min kæreste ertilfreds, såVII skal begge til møde her om et stykke tid for at hører hvad de kan tilbyde

Jeg synes personligt at netbanken er nem 

Det lyder godt med et møde, så kan i høre nærmere lige om netop danske bank, og hvad de evt. kan tilbyde jer 

Anmeld

21. januar 2012

Hougaard92

Babymor2010 skriver:

Jeg synes personligt at netbanken er nem 

Det lyder godt med et møde, så kan i høre nærmere lige om netop danske bank, og hvad de evt. kan tilbyde jer 

Ja nemlig :detroit også det er detcivil kommer fra at vi vil starte med

Anmeld

21. januar 2012

morethanperfect

JuliaHougaard92 skriver:

Bare helt i orden, spurgte jo efter jeres mening hvorfor må iingenting for dem ?

Ja , og de hjælper heller ikke .
Nu er det mange uger siden de sagde de ville ringe tilbage ang. et møde , de ringede aldrig 

Jeg handler rigtig meget på nettet , også steder hvor man kun kan bruge dankort , og sender pakker hver dag , og på posthuset kan man kun bruge dankort .. Dvs. jeg skal ha kontanter på mig hver gang jeg skal sende pakke , fordi jeg ikke må få dankort af min bank 
Syns det er meget mystisk og er pisse træt af det ..

Anmeld

21. januar 2012

Noneother

Jeg er ok glad for Danske bank. Både net- og mobilbank fungerer fint.

men hvis det udelukkende er på grund af bankrådgiveren så er det jo kun en midlertidig løsning. Jeg havde osse en rigtig sød, ung bankrådgiver da jeg skiftede derover, men nu kører jeg efterhånden på bankrådgiver nr. 6, da de skifter hurtigere end årstiderne...
Det synes jeg bliver upersonligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.