Danske bank

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2012

AnnaB.

Min kæreste har DB og er meget glad for både netbank, rådgiver og diverse muligheder for lån og investering, når det bliver relevant ift. køb af hus osv. Jeg er selv ved at rykke derover.

- og det er ikke min erfaring, at DB holder mere på pengene ift lån end andre banker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

4xGreve

JuliaHougaard92 skriver:

Hej allesammen   Sagen er den, at min kæreste og jeg har bank i andelskassen i dag, han kom op så vi sammen havde min bank rådgiver. Den anden dag indrømmede han at han ikke var så vild med min bankrådgiver, han synes hun var upersonlig og måske for gammel til vores alder. Jeg var til møde i danske bank i onsdagsmed 2 opsparingskonti som jeg har der, og efter det har vi snakket om at rykke det hele derover, hun var vildt sød hende som er min bankrådgiver på de to konti og så var hun en ung en som var vildt sød. Jeg vil bare vide om der er nogle af jer som har danske bank, og om i er glade for det både med netbank og så videre ? Knus julia

Jeg/vi har danske bank og det samme har største delen af min familie, og jeg kan kun sige at jeg er utrolig glad og tilfreds med dem, deres rådgivning og netbank mm. 

Anmeld

21. januar 2012

Hougaard92

morethanperfect skriver:

Ja , og de hjælper heller ikke .
Nu er det mange uger siden de sagde de ville ringe tilbage ang. et møde , de ringede aldrig 

Jeg handler rigtig meget på nettet , også steder hvor man kun kan bruge dankort , og sender pakker hver dag , og på posthuset kan man kun bruge dankort .. Dvs. jeg skal ha kontanter på mig hver gang jeg skal sende pakke , fordi jeg ikke må få dankort af min bank 
Syns det er meget mystisk og er pisse træt af det ..

Nu spørger bare lige, kan det være fordi du måske ikke kan adminstrere et dankort da det kan gå i minus, sådan er det bare nogle banker der siger, eg fik nemlig af vide af min bandamé at hvis man ikke kunne adminstrere det tog de det fra en det har jeg heldigvis ikke prøvet

Anmeld

21. januar 2012

DKTiha

jeg har danskebank og har nærmest altid haft det bortset fra at jeg var væk fra danske i cirka 1 år.. inden mig og min forlovede rykkede over og fik dem igen. Netbanken er helt fin, men vores afdeling er til at lukke op og s**** i. vi må ingenting, ej heller få et lille overtræk på evt 100kr.. så vi er ret kede og sure over at være hos den afdeling.

men ellers har jeg altid haft positive oplevelser i andre afdelinger

Anmeld

21. januar 2012

Hougaard92

4xGreve skriver:

Jeg/vi har danske bank og det samme har største delen af min familie, og jeg kan kun sige at jeg er utrolig glad og tilfreds med dem, deres rådgivning og netbank mm. 

Det var også det jeg oplevede

Anmeld

21. januar 2012

morethanperfect

JuliaHougaard92 skriver:

Nu spørger bare lige, kan det være fordi du måske ikke kan adminstrere et dankort da det kan gå i minus, sådan er det bare nogle banker der siger, eg fik nemlig af vide af min bandamé at hvis man ikke kunne adminstrere det tog de det fra en det har jeg heldigvis ikke prøvet

Det bare underligt når der altid er penge på min konto sidst på mdr. 

Anmeld

21. januar 2012

Hougaard92

morethanperfect skriver:

Det bare underligt når der altid er penge på min konto sidst på mdr. 

Ja det kan jeg da godt se men det samme vi går i minus hvis vi gør det så får eg besked fra min nuværende bankrådgiver fra andelskassens at vi godt kan få overført nogle penge 

Anmeld

21. januar 2012

4xGreve

JuliaHougaard92 skriver:

Det var også det jeg oplevede

Læste lige at der var en der har haft mange rådgiver, så vil lige tilfløje at jeg igennem de sidste 5år har haft den samme, og ham er jeg vild med han ved hvor vi er både på den ene og den anden plan han er ærlig og siger tingene ligeud så når jeg går der fra er jeg aldrig i tvivl om noget, også erhan utolig hjælpsom... 

Anmeld

21. januar 2012

Hougaard92

4xGreve skriver:

Læste lige at der var en der har haft mange rådgiver, så vil lige tilfløje at jeg igennem de sidste 5år har haft den samme, og ham er jeg vild med han ved hvor vi er både på den ene og den anden plan han er ærlig og siger tingene ligeud så når jeg går der fra er jeg aldrig i tvivl om noget, også erhan utolig hjælpsom... 

Fedt, elsker når folk er ærlig

Anmeld

21. januar 2012

morethanperfect

JuliaHougaard92 skriver:

Ja det kan jeg da godt se men det samme vi går i minus hvis vi gør det så får eg besked fra min nuværende bankrådgiver fra andelskassens at vi godt kan få overført nogle penge 

Ja det er da også fair nok ..
Syns bare danske bank er meget strenge .. Og behandler , i hvert fald ikke os , særlig pænt
Kunne meget bedre li andelskassen , og vi skifter ligeså snart vi har betalt lånet færdigt ..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.