Har I pusletaske med når I bare er nede og handle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

nillemusen

Jeg har en taske fra Bywillie. Det er en taske, som samtidig er et underlag. Den er konstant med i barnevognen på de små ture og med i min egen taske, når jeg skal længere end netto. Jeg har lige googlet og den hedder www.bywillie.dk. Synes de er ret flotte og meget praktiske...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

Laura.

Jeg tager intet med...

Anmeld

22. januar 2012

MelikkazMoar

LunaLykke skriver:

Lidt underlig afstemning måske, men jeg blev lidt nysgerrig. 

Jeg har altid haft pusletaske med uanset hvor vi skulle hen. Men når jeg bare er nede og handle så bruger jeg den alligevel aldrig. Sørger jo altid for at hun er mæt inden vi går og har fået ren ble. 

Nu har jeg så skiftet pusletaske, og bruger nu en af mine egne store tasker (var træt af den "rigtige" pusletaske) men den kan ikke hænge, den kan kun ligge under barnevognen. Og det er jo upraktisk når jeg skal handle, og skal have poser derunder.

Så. Jeg kan vel godt droppe at have pusletaske med? Og måske bare lige have en ble og nogle vådservietter i barnevognen?

Det skal lige siges at jeg her KUN taler om handle ind til aftensmad osv. Ikke ud og shoppe. 

jeg har en af disse http://fjolletrold.blogspot.com/p/baggybag.html tasker som er fra FjolleTrold (også en bruger herinde) som er fast invintar i min barnevogn der er plads til lidt bleer vådsavietter og bleposer..

Jeg synes den er fantastisk,,.

Anmeld

22. januar 2012

Kløver

Hvis det bare er handletur har jeg den ikke med. Har jo oftest gået i forbindelse med han skulle sove da han var lille, og han har altid spist og fået ren ble inden vi går. Går vi afsted, er vi jo hjemme igen inden der er gået oceaner af tid, og er kun føtex som har pusleplads, så ville alligevel ikke kunne give ren ble hverken i netto, fakta eller lignende. Har så oftest haft en flaske med, i værste tilfælde
Ville aldrig tage på shopping, eller i storcenteret uden pusletasken, eller steder hvor jeg ved det tager længere tid, men er altid en vurdering fra gang til gang

Anmeld

22. januar 2012

sandorff

LunaLykke skriver:

Jeg har altid haft pusletaske med uanset hvor vi skulle hen. Men når jeg bare er nede og handle så bruger jeg den alligevel aldrig. Sørger jo altid for at hun er mæt inden vi går og har fået ren ble. 

Nu har jeg så skiftet pusletaske, og bruger nu en af mine egne store tasker (var træt af den "rigtige" pusletaske) men den kan ikke hænge, den kan kun ligge under barnevognen. Og det er jo upraktisk når jeg skal handle, og skal have poser derunder.

Så. Jeg kan vel godt droppe at have pusletaske med? Og måske bare lige have en ble og nogle vådservietter i barnevognen?

Det skal lige siges at jeg her KUN taler om handle ind til aftensmad osv. Ikke ud og shoppe. 

ikke hvis jeg er i netto og det kune tager en times tid.
men er jeg i bilka og det kan tage nogle timer, så ja. det har jeg

Anmeld

23. januar 2012

Sabina

LunaLykke skriver:

Jeg har pusletasken med overalt. Hihi
Og ja egenligt er det ret dumt, for jeg skifter jo ikke oliver midt i netto
Men så har jeg mange andre ting i tasken, stofbleer (til hvis han gulper eller andet. forskelligt legetøj. hue og vanter hvis han nu vil op og sidde osv. Føler mig bare ikke forberedt på div. ting hvis den ikke er med :-)

Anmeld

24. januar 2012

DK

Hej

Jeg havde den altid med da han var spæd. Der lavede han jo i bleen MANGE gange hver dag og det var nødvendigt altid at have den med. Nu bliver han 1 år i overmorgen () og nu har jeg den ikke længere med hvis vi blot skal i ex. Bilka. Han spiser jo nu hovedsagligt til hovedmåltiderne, og fylder oftest bleen en gang om dagen, nemlig om morgenen. Derfor har vi ikke brug for flasker, bleer osv.

Jeg kan ikke huske hvornår jeg holdt op med at have pusletasken med når jeg bare lige skulle en kort tur... det kom vist helt af sig selv. Jeg har den stadig med hvis jeg ved vi er væk i længere end en time/vi skal et sted hen uden muligheder for at købe en bolle eller lign.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.