Har I pusletaske med når I bare er nede og handle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2012

sarahb

Nej ingenting.
Hvis han bliver sulten, så køber vi noget han kan spise og hvis der er bumbum i bleen ja så køber vi en pakke bleer og vådservietter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

132319

Nu har jeg sjældent børn med ude at handle og har faktisk aldrig rigtig haft den men hvis jeg har den lille med, snupper jeg blot en ble i tasken

Anmeld

20. januar 2012

Clisolka

Hvis vi lige skal ned i det lokale supermarked, som tager 5 min. nej. Skal vi derimod ned i centrum, ja så går jeg ikke hjemmefra uden bleer, vaskeservietter og ekstra tøj (hvis nu) 

Anmeld

20. januar 2012

Rødhætte

LunaLykke skriver:

Lidt underlig afstemning måske, men jeg blev lidt nysgerrig. 

Jeg har altid haft pusletaske med uanset hvor vi skulle hen. Men når jeg bare er nede og handle så bruger jeg den alligevel aldrig. Sørger jo altid for at hun er mæt inden vi går og har fået ren ble. 

Nu har jeg så skiftet pusletaske, og bruger nu en af mine egne store tasker (var træt af den "rigtige" pusletaske) men den kan ikke hænge, den kan kun ligge under barnevognen. Og det er jo upraktisk når jeg skal handle, og skal have poser derunder.

Så. Jeg kan vel godt droppe at have pusletaske med? Og måske bare lige have en ble og nogle vådservietter i barnevognen?

Det skal lige siges at jeg her KUN taler om handle ind til aftensmad osv. Ikke ud og shoppe. 

Jeg har købt en mini fjallrav som jeg et par bleer, en sut og vådservietter i.. Den er lille og praktisk som man kan have i barnevognen eller på ryggen. Og så kan han jo altid bruge den når han skal i børnehave

Anmeld

20. januar 2012

FjolleTrold

Må jeg have lov at gøre en lille reklame for min baggybag, som bl.a er tænkt til sådan et formål? Den er ikke særlig stor, og så har jeg designet den, så der lige er plads til et par bleer, vådservietter, zinksalve og en stofble.

I kan se mere om den her: http://fjolletrold.blogspot.com/p/baggybag.html

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. januar 2012

lycly

FjolleTrold skriver:

Må jeg have lov at gøre en lille reklame for min baggybag, som bl.a er tænkt til sådan et formål? Den er ikke særlig stor, og så har jeg designet den, så der lige er plads til et par bleer, vådservietter, zinksalve og en stofble.

I kan se mere om den her: http://fjolletrold.blogspot.com/p/baggybag.html

DEN er smart! Sådan en må jeg da bare eje! Hvordan og hvorledes hvis jeg gerne vil købe en af dig?

Anmeld

20. januar 2012

FjolleTrold

LunaLykke skriver:

DEN er smart! Sådan en må jeg da bare eje! Hvordan og hvorledes hvis jeg gerne vil købe en af dig?

Nu blander jeg mig ikke for meget - vel????

Men hvis i er interesseret, så sender i mig en mail på: karina@thorup-callesen.dk

Og i kan se, hvilket stof jeg her hjemme her (får mere i løbet af næste uge): http://fjolletrold.blogspot.com/p/stofprver.html

Har I flere spg. så send mig gerne en PM

Anmeld

20. januar 2012

TaAsJu

Vi har stort set altid bleer og vådservietter med da Anna-Sophie syntes det er hyggeligt og lave bulder når vi er ude og handle.. og meget hurtig går sukkerkold så der er også altid noget til og oprettet sukker balancen til vi kommer hjem...
Men hun er også 2 år og 4md så hun har sin egen lille rygsæk...

Anmeld

20. januar 2012

lycly

FjolleTrold skriver:

Nu blander jeg mig ikke for meget - vel????

Men hvis i er interesseret, så sender i mig en mail på: karina@thorup-callesen.dk

Og i kan se, hvilket stof jeg her hjemme her (får mere i løbet af næste uge): http://fjolletrold.blogspot.com/p/stofprver.html

Har I flere spg. så send mig gerne en PM

Tak, har sendt dig en mail

Anmeld

20. januar 2012

Mussen2

Jeg synes det er rarest at have den med. Hvad nu hvis de skider igennem eller laver den slemme med lort op ad ryggen osv. Jeg har da flere gange da min datter var helt lille nød skiftet hende i barnevognen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.