Har I pusletaske med når I bare er nede og handle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2012

lio

Kan jo ikke skifte i netto så nej, det er bare spild af slæberi at tage den med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

Silas&Mille

I starten da Silas var helt lille havde jeg den ALTID med, just in case.

Men da han var omkring 6-7 måneder stoppede jeg med det, for jeg sørgede bare for at han havde en ren ble når vi gik og gik så galt, så måtte vi jo bare skynde os hjem.

Angående mad så sørgede jeg altid for at han var mæt da han var lille og da han blev større passede jeg bare indkøbene ind med at han lige havde spist og evt skulle sove.

Anmeld

20. januar 2012

Fenja09

Vi har altid pusletasken med, men nu skal vi også et lille stykke vej og går ikke bare ned og handler. Har både pusletaske og mad med til hende, uanset hvor vi skal hen.

/Fenja

Anmeld

20. januar 2012

birthee

FjolleTrold skriver:

Må jeg have lov at gøre en lille reklame for min baggybag, som bl.a er tænkt til sådan et formål? Den er ikke særlig stor, og så har jeg designet den, så der lige er plads til et par bleer, vådservietter, zinksalve og en stofble.

I kan se mere om den her: http://fjolletrold.blogspot.com/p/baggybag.html

Tænkte lige på dig  Jeg har jo købt en baggybag af dig, og det er simpelthen det bedste køb jeg har gjort i lang tid

Anmeld

20. januar 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Har altid pusletasken med.. og den er altid fyldt med 2 sæt ekstra tøj og mindst 5 bleer, 2-3 stofbleer, 2 vaskeklude, nogle engangs vaskeklude revet over, en pakke vådservietter, skraldespandsposer til at putte snavsede ble i, min brystbrik, ekstra sut...

For jeg er af den holdning du ved aldrig hvad der sker... hvis nu vi f.eks. bare er ovre at handle en tur der skulle tage max 40 min men ender med et opkald om at der er sket noget med familien i Helsingør så er vi jo nødt til at tage derop og så duer det ikke at skulle hjem først og pakke taske osv...

Så er altid forberedt på at det kan tage længere end ventet når vi er ude... også selvom det nogen gange virker besværligt

Anmeld

20. januar 2012

Kofoed.

Når vi handler i vores egen by, så nej, men tager vi ind til kolding på stor indkøb, så tager vi hele tasken med. Men vi har så mine forældre boede i byen, så er vi ude på den lang gå tur og hun skal skiftes, så har de også udstyret til det. Ellers nopper vi den ene bil og henter hvad vi mangler.

Anmeld

21. januar 2012

FjolleTrold

birthee skriver:

Tænkte lige på dig  Jeg har jo købt en baggybag af dig, og det er simpelthen det bedste køb jeg har gjort i lang tid

- så skønt at høre. TAK

Anmeld

21. januar 2012

MaleneJensen

Vi har den altid med overalt, for syntes det er synd den bette skal have en klam ble på i den tid, det også lige til rød og av numse, så her er den altid med.

Anmeld

21. januar 2012

foto på lærred

Her bruger jeg altid bare en rygsæk og gjorde det også med den store. Jeg synes det er meget mere behageligt for mig. Men til spørgsmålet, jeg har altid tasken med. Der er ikke meget i, et par bleer, våde servieter og en stofble. Afhængigt af hvor vi ellers skal hen, kommer der så flere ting i efter behov.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

dåbsinvitationer, collager på lærred, wallstickers

Anmeld

21. januar 2012

Pige2009

Nej, ikke hvis jeg blot var i Netto og Bilka, men hvis jeg skulle ind til centrum i løbet af en formiddag, så havde jeg den med Glæder mig til jeg forhåbentligt snart ikke længere skal slæbe rundt på den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.