Har I pusletaske med når I bare er nede og handle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har I pusletaske med ud og handle?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.838 visninger
36 svar
0 synes godt om
20. januar 2012

lycly

Lidt underlig afstemning måske, men jeg blev lidt nysgerrig. 

Jeg har altid haft pusletaske med uanset hvor vi skulle hen. Men når jeg bare er nede og handle så bruger jeg den alligevel aldrig. Sørger jo altid for at hun er mæt inden vi går og har fået ren ble. 

Nu har jeg så skiftet pusletaske, og bruger nu en af mine egne store tasker (var træt af den "rigtige" pusletaske) men den kan ikke hænge, den kan kun ligge under barnevognen. Og det er jo upraktisk når jeg skal handle, og skal have poser derunder.

Så. Jeg kan vel godt droppe at have pusletaske med? Og måske bare lige have en ble og nogle vådservietter i barnevognen?

Det skal lige siges at jeg her KUN taler om handle ind til aftensmad osv. Ikke ud og shoppe. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

roenlund

i starten havde jeg den også altid med men droppede det hurtigt da jeg jo alligevel ville fise hjem og skifte hvis han lavede stort i supermarkedet... Bor  meget tæt på...

Anmeld

20. januar 2012

lycly

roenlund skriver:

i starten havde jeg den også altid med men droppede det hurtigt da jeg jo alligevel ville fise hjem og skifte hvis han lavede stort i supermarkedet...

Lige præcis, det er også det jeg tænker. Jeg kan jo godt nå hjem hvis hun pludselig skulle skiftes eller er sulten

Anmeld

20. januar 2012

Maja_4000

Vi har sådan en lille pusletaske hvor der kun er plads til et par bleer og en lille pakke vådservietter .. Den ligger fast under vognen og er derfor altid med

Det er kun fordi jeg et par gange har mødt min mor som så har inviteret på mad , og så er det irriterende at skulle hjem og vende  

Så vi har den altid med for en sikkerheds skyld (: Engang imellem har de måske heller ikke det vi skulle have i vores lokale Netto , og så skal vi til at gå "langt" .. Så er den rar at have (;

Det skal lige siges at Caroline er 13 måneder , og vi har derfor ikke behov for flasker osv Hehe 

Anmeld

20. januar 2012

lycly

Maja_4000 skriver:

Vi har sådan en lille pusletaske hvor der kun er plads til et par bleer og en lille pakke vådservietter .. Den ligger fast under vognen og er derfor altid med

Det er kun fordi jeg et par gange har mødt min mor som så har inviteret på mad , og så er det irriterende at skulle hjem og vende  

Så vi har den altid med for en sikkerheds skyld (: Engang imellem har de måske heller ikke det vi skulle have i vores lokale Netto , og så skal vi til at gå "langt" .. Så er den rar at have (;

Det skal lige siges at Caroline er 13 måneder , og vi har derfor ikke behov for flasker osv Hehe 

Okay, det var smart Kunne også være jeg bare altid skulle have bleer og vådservietter til at ligge i barnevognen

Anmeld

20. januar 2012

Maja_4000

LunaLykke skriver:

Okay, det var smart Kunne også være jeg bare altid skulle have bleer og vådservietter til at ligge i barnevognen

Det er jo forskelligt hvad ens behov er

Men kan lige komme med et eksempel Mig , kæresten og Caroline var taget i vores center igår .. I BR møder vi så Carolines fætter på 1½ og hans mor .. Så skider ungen og de er nødt til at vade hjem , fordi hun ingen bleer havde med .. Dér blev jeg glad for vores lille taske Hehe

Anmeld

20. januar 2012

lycly

Maja_4000 skriver:

Det er jo forskelligt hvad ens behov er

Men kan lige komme med et eksempel Mig , kæresten og Caroline var taget i vores center igår .. I BR møder vi så Carolines fætter på 1½ og hans mor .. Så skider ungen og de er nødt til at vade hjem , fordi hun ingen bleer havde med .. Dér blev jeg glad for vores lille taske Hehe

Ja, det er surt! Bleer er vist musthave i barnevognen

Anmeld

20. januar 2012

Mka

Hvis jeg bare skal i brugsen som ligger tæt på, så nej. Men hvis jeg går en tur i centeret og handler, så ja.

Anmeld

20. januar 2012

Janni.

Nej det er sjældent vi har pusletasken med. 

Anmeld

20. januar 2012

morethanperfect

LunaLykke skriver:

Lidt underlig afstemning måske, men jeg blev lidt nysgerrig. 

Jeg har altid haft pusletaske med uanset hvor vi skulle hen. Men når jeg bare er nede og handle så bruger jeg den alligevel aldrig. Sørger jo altid for at hun er mæt inden vi går og har fået ren ble. 

Nu har jeg så skiftet pusletaske, og bruger nu en af mine egne store tasker (var træt af den "rigtige" pusletaske) men den kan ikke hænge, den kan kun ligge under barnevognen. Og det er jo upraktisk når jeg skal handle, og skal have poser derunder.

Så. Jeg kan vel godt droppe at have pusletaske med? Og måske bare lige have en ble og nogle vådservietter i barnevognen?

Det skal lige siges at jeg her KUN taler om handle ind til aftensmad osv. Ikke ud og shoppe. 

Vi har intet med ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.