Jer med astma børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

Zeus

MIWULA skriver:

okey det var rart og høre.  Men trist det skulle være sån.  Håber snart det blir bedre hos jer igen. haha fedt og vide for han var faktisk ikk nem og få til og sove lige efter masken. Men dog kan han ikk gå så han løber dog ikk rundt i hjemmet. tihi.

Min læge sagde at vi helst ikke måtte give den blå inden for halvanden time inden hun skulle i seng, så vi gav hende inden vi spiste aftensmad, eller lige efter.. Dog har vi kun oplevet hende virkelig hyper én gang, og det var sidste gang (i sidste uge), fordi vi blev nødt til at give hende mere end ét pust, da hendes hoste udviklede sig ret voldsomt inden for et par timer. Vi var forbi vagtlægen med hende, og han mente det var fordi hun var ved at blive rask, og slimen derfor begyndte at løsne sig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

Lone Jakobsen

MIWULA skriver:

Nåå ja på den måde jamen det sagde vores læge faktisk også for hvis den ikk virkede skulle han ha den anden. Han sagde også det godt kunne blive værre hvis ikk den havde effekt på ham.  men så skulle vi self ringe.

Jamen han var okey med den men han kan ikk li den er så lang tid rundt om munden på ham.

her vi vi faktisk afvide at hvis det virkede så skal han i forebyggende behandling. men virker det ikke så skal han ned til nærmere undersøgelse.

jeg synes bare jeg har svært ved at se om det virker eller ej. ved astma børn er det lidt nemmere fordi de med det samme får det bedre. men jeg synes det er mere vanskeligt med det her.

Anmeld

20. januar 2012

MIWULA

Zeus skriver:

Min læge sagde at vi helst ikke måtte give den blå inden for halvanden time inden hun skulle i seng, så vi gav hende inden vi spiste aftensmad, eller lige efter.. Dog har vi kun oplevet hende virkelig hyper én gang, og det var sidste gang (i sidste uge), fordi vi blev nødt til at give hende mere end ét pust, da hendes hoste udviklede sig ret voldsomt inden for et par timer. Vi var forbi vagtlægen med hende, og han mente det var fordi hun var ved at blive rask, og slimen derfor begyndte at løsne sig..

Okey så ved jeg os det. Tak

Anmeld

20. januar 2012

MIWULA

Lone Jakobsen skriver:

her vi vi faktisk afvide at hvis det virkede så skal han i forebyggende behandling. men virker det ikke så skal han ned til nærmere undersøgelse.

jeg synes bare jeg har svært ved at se om det virker eller ej. ved astma børn er det lidt nemmere fordi de med det samme får det bedre. men jeg synes det er mere vanskeligt med det her.

Okey nu kan jeg slet ikk finde ud af det. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.