Jer med astma børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.466 visninger
43 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

MIWULA

Jamie har desværre fået astmatisk bronkitis og vi har så været hos lægen idag med det fordi han havde fået noget brikanyl som ikk virkede helt som det skulle på ham så nu har han fået den der spacer maske og har nu fået 1 sprøjt men han hoster stadig og nogle gange går han helt i selvsving hehe så er mit spørgsmål er det meningen eller skal man kunne mærke en forskel med det samme??

Håber i kan hjælpe. På forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

MIWULA

slet ikk nogen?

Anmeld

19. januar 2012

jeanett 26

Altså vi har 3 børn der får maske og de får en brun morgen og aften og der går lige et par dage før den virker det holder det bare nede. Den blå er mod anfald og den hjælper med det samme så kommer an på hvilken han har fået

Anmeld

19. januar 2012

tweety2060

Hejsa.
Hvad har lægen sagt? Hvor hyppigt skal i give? Har han indtrækninger? Hvordan lyder vejrtrækningen? Altså normalt vil det ikke være nok med 1 pust.... Det kommer an på hvor dårligt de har Det, men der er jo nogen der får medicin hver 2-3 time..ellers ring til vagtlægen.... Et bud kunne være at give 2 pust pr gang-altså 1 pust 10 vejrtrækning og Så efter 2-5min giver du 1 pust igen.... Det vil Jeg give enten hver 2-3 time resten ad aftenen og Så hver 3 time i nat. Det skulle gerne hjælpe..... Medicinen hjælper jo på at musklerne i lungerne slapper ad og løsner slimen....
Pøj pøj

Anmeld

19. januar 2012

MIWULA

jeanett 26 skriver:

Altså vi har 3 børn der får maske og de får en brun morgen og aften og der går lige et par dage før den virker det holder det bare nede. Den blå er mod anfald og den hjælper med det samme så kommer an på hvilken han har fået

okey det er den blå han får.

Anmeld

19. januar 2012

Klumpe-dumpe

MIWULA skriver:

hvad hedder den han får?

men hosten forsvinder ikke bare man giver den, men den skal lette hans vejrtrækning

Anmeld

19. januar 2012

Cookiemonsteret

Da julie fik det konstanteret sidste år, fik vi af vide at der min. skulle være 1 md virketid..  når det er Bricanyl   det skal ikke fjerne hoste, men på at lette vejrtrækningen  

Anmeld

19. januar 2012

Lone Jakobsen

følger lige med her...

Rasmus har nemlig også lige fået det konstateret og jeg er rimelig forvirret. lægen var nemlig ikke sikker, så har givet ham ventoline mod anfald. problemet for os er at Rasmus kun hoster, og det hjælper ventoline jo ikke på.

Anmeld

19. januar 2012

dorthemus

MIWULA skriver:

Ventolinen virker inden for kort tid og gives ved anfald...måske han skal på medicin, fx Flixotide?

Anmeld

19. januar 2012

MIWULA

tweety2060 skriver:

Hejsa.
Hvad har lægen sagt? Hvor hyppigt skal i give? Har han indtrækninger? Hvordan lyder vejrtrækningen? Altså normalt vil det ikke være nok med 1 pust.... Det kommer an på hvor dårligt de har Det, men der er jo nogen der får medicin hver 2-3 time..ellers ring til vagtlægen.... Et bud kunne være at give 2 pust pr gang-altså 1 pust 10 vejrtrækning og Så efter 2-5min giver du 1 pust igen.... Det vil Jeg give enten hver 2-3 time resten ad aftenen og Så hver 3 time i nat. Det skulle gerne hjælpe..... Medicinen hjælper jo på at musklerne i lungerne slapper ad og løsner slimen....
Pøj pøj

Lægen har skrevet 1 pust 3 gange dagligt men ellers kun når han har hosteanfald. Han raller når han trækker vejret og når han græder kommer der en hivenede lyd. okey tak jeg har givet ham 1 pust mere så må vi se om det hjælper.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.