Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lille fe skriver: hvad hedder den han får? men hosten forsvinder ikke bare man giver den, men den skal lette hans vejrtrækning
hvad hedder den han får?
men hosten forsvinder ikke bare man giver den, men den skal lette hans vejrtrækning
Okey den hedder ventoline
dorthemus skriver: Deb blå er Ventoline
Deb blå er Ventoline
Det kan også være airomir (som min datter får)
Cookiemonsteret skriver: Da julie fik det konstanteret sidste år, fik vi af vide at der min. skulle være 1 md virketid.. når det er Bricanyl det skal ikke fjerne hoste, men på at lette vejrtrækningen
Da julie fik det konstanteret sidste år, fik vi af vide at der min. skulle være 1 md virketid.. når det er Bricanyl det skal ikke fjerne hoste, men på at lette vejrtrækningen
Bricanyl fik han før og det hjalp ikk han var begyndt og få det slemt igen derfor vi fik masken
Lone Jakobsen skriver: følger lige med her... Rasmus har nemlig også lige fået det konstateret og jeg er rimelig forvirret. lægen var nemlig ikke sikker, så har givet ham ventoline mod anfald. problemet for os er at Rasmus kun hoster, og det hjælper ventoline jo ikke på.
følger lige med her...
Rasmus har nemlig også lige fået det konstateret og jeg er rimelig forvirret. lægen var nemlig ikke sikker, så har givet ham ventoline mod anfald. problemet for os er at Rasmus kun hoster, og det hjælper ventoline jo ikke på.
Helt iorden. Det er noget værre noget med de børn. hihi
MIWULA skriver: Okey den hedder ventoline
Okay - så skal den lette hans hoste og vejrtrækning.
mht. hosten kan du samligne det med hostesaft, der forsvinder hoster jo heller ikke, når du har drukket en slurk
Giv det et par dage og se om det ikek bliver meget bedre. Det håber jeg da i hvert fald det før for det bette pus.
Lille fe skriver: Det kan også være airomir (som min datter får)
dorthemus skriver: Ventolinen virker inden for kort tid og gives ved anfald...måske han skal på medicin, fx Flixotide?
Ventolinen virker inden for kort tid og gives ved anfald...måske han skal på medicin, fx Flixotide?
Ja det sagde lægen hvis det her ikk virkede så skulle jeg ringe også ha det andet til ham.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128