Jer med astma børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

babymus77

Jeg har en søn som har fået det længe!!! Brun morgen og aften, blå kun ved svære hoste anfald, eller ved hård sport!!! Lige pt får han kun et pust morgen og det kan holde det nede... Den brune fjerner, den blå udvider-letter hosten;-))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

dorthemus

Lille fe skriver:

hvad hedder den han får?

men hosten forsvinder ikke bare man giver den, men den skal lette hans vejrtrækning

Deb blå er Ventoline

Anmeld

19. januar 2012

MIWULA

Lille fe skriver:

hvad hedder den han får?

men hosten forsvinder ikke bare man giver den, men den skal lette hans vejrtrækning

Okey  den hedder ventoline

Anmeld

19. januar 2012

Klumpe-dumpe

dorthemus skriver:

Deb blå er Ventoline

Det kan også være airomir  (som min datter får)

Anmeld

19. januar 2012

MIWULA

Cookiemonsteret skriver:

Da julie fik det konstanteret sidste år, fik vi af vide at der min. skulle være 1 md virketid..  når det er Bricanyl   det skal ikke fjerne hoste, men på at lette vejrtrækningen  

Bricanyl fik han før og det hjalp ikk han var begyndt og få det slemt igen derfor vi fik masken

Anmeld

19. januar 2012

MIWULA

Lone Jakobsen skriver:

følger lige med her...

Rasmus har nemlig også lige fået det konstateret og jeg er rimelig forvirret. lægen var nemlig ikke sikker, så har givet ham ventoline mod anfald. problemet for os er at Rasmus kun hoster, og det hjælper ventoline jo ikke på.

Helt iorden. Det er noget værre noget med de børn. hihi

Anmeld

19. januar 2012

Klumpe-dumpe

MIWULA skriver:

Okey  den hedder ventoline

Okay - så skal den lette hans hoste og vejrtrækning.

mht. hosten kan du samligne det med hostesaft, der forsvinder hoster jo heller ikke, når du har drukket en slurk

Giv det et par dage og se om det ikek bliver meget bedre. Det håber jeg da i hvert fald det før for det bette pus.

Anmeld

19. januar 2012

dorthemus

Lille fe skriver:

Det kan også være airomir  (som min datter får)

Synes bare det lyder mere som ventolinen ud fra hendes beskrivelse

Anmeld

19. januar 2012

MIWULA

dorthemus skriver:

Ventolinen virker inden for kort tid og gives ved anfald...måske han skal på medicin, fx Flixotide?

Ja det sagde lægen hvis det her ikk virkede så skulle jeg ringe også ha det andet til ham.

Anmeld

19. januar 2012

Valle81

Min søn får også ventoline.

Grunden til de får den er for at udvide lungerne, få grunden til deres høsten er slim og at de er snørret sammen. Masken udvider og giver ro på vejrtrækningen.

Anton begynder ofte at hoste mere lige efter pust, hvor det så stilner af. Nogle gange skal han have to pust. Den eneste bivirkning der kan være ved at give ekstra er at de kan begynde at ryste lidt men helt harmløst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.