Gravid og min mand har forladt mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.521 visninger
40 svar
2 synes godt om
16. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej med jer,

Er ny herinde og er i tvivl om jeg har oprettet mig korrekt. 

Nå, men har sådan brug for at dele min historie.

For 3 måneder siden kom jeg hjem fra arbejde og fik meddelelsen af min mand, at han ikke var glad at han skulle være far, og at han ikke elskede mig længere.

Vi har kendt hinanden i 5 år. Været gift i 16 mdr. Og prøvet at blive gravide i 6 måneder da det lykkedes. Vi var begge meget lykkelige og især min mand måtte dele det med hele verden. Vi har altid været meget lykkelige sammen. Det hele har faktisk været fyldt med kærlighed og meget perfekt.

Han siger at han pludselig ikke følte noget for mig længere og vores liv sammen. Han er klar over at det er voldsomt, men kan ikke give nogen yderligere forklaring andet end han ikke elsker mig mere. Dette skete i uge 20

Jeg er i total chok. Han er nu flyttet fra mig, vores hus og hund. Vi er blevet separeret og taler sjældent sammen. Han vil gerne have noget med barnet at gøre, men ønsker ikke at være med til fødslen. 

Umiddelbart skulle man tro at han har fundet en anden, men kilder fortæller mig, at det ikke er tilfældet.

Hvordan kan sådan en "dejlig" mand forandre sig på så kort tid?  Jeg troede at det måske var kolde fødder, men han holder fast i, at han bare ikke elsker mig.

Nu skal jeg dele mit barn med denne mand, som slet slet ikke har været der under min graviditet, viser ingen interesse, men gerne vil være far på afstand når jeg har født. Jeg ønsker naturligvis for vores barn (søn) at han får et godt forhold til sin far, men jeg er også splittet og irriteret/såret over situationen. Jeg har jo en masse følelser i klemme.

Jeg har termin om 6 uger og er paniskangst for at føde uden ham, og hvordan mit liv i fremtiden ser ud.

Tak fordi du/i gider læse min historie. Jeg kan ikke beskrive med ord hvor ulykkelig og ensom jeg er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Fru.Mäes <3

Ville ikke gå uden at du fik sådan en her 

Anmeld

16. januar 2012

stm2812

Anonym skriver:

Hej med jer,

Er ny herinde og er i tvivl om jeg har oprettet mig korrekt. 

Nå, men har sådan brug for at dele min historie.

For 3 måneder siden kom jeg hjem fra arbejde og fik meddelelsen af min mand, at han ikke var glad at han skulle være far, og at han ikke elskede mig længere.

Vi har kendt hinanden i 5 år. Været gift i 16 mdr. Og prøvet at blive gravide i 6 måneder da det lykkedes. Vi var begge meget lykkelige og især min mand måtte dele det med hele verden. Vi har altid været meget lykkelige sammen. Det hele har faktisk været fyldt med kærlighed og meget perfekt.

Han siger at han pludselig ikke følte noget for mig længere og vores liv sammen. Han er klar over at det er voldsomt, men kan ikke give nogen yderligere forklaring andet end han ikke elsker mig mere. Dette skete i uge 20

Jeg er i total chok. Han er nu flyttet fra mig, vores hus og hund. Vi er blevet separeret og taler sjældent sammen. Han vil gerne have noget med barnet at gøre, men ønsker ikke at være med til fødslen. 

Umiddelbart skulle man tro at han har fundet en anden, men kilder fortæller mig, at det ikke er tilfældet.

Hvordan kan sådan en "dejlig" mand forandre sig på så kort tid?  Jeg troede at det måske var kolde fødder, men han holder fast i, at han bare ikke elsker mig.

Nu skal jeg dele mit barn med denne mand, som slet slet ikke har været der under min graviditet, viser ingen interesse, men gerne vil være far på afstand når jeg har født. Jeg ønsker naturligvis for vores barn (søn) at han får et godt forhold til sin far, men jeg er også splittet og irriteret/såret over situationen. Jeg har jo en masse følelser i klemme.

Jeg har termin om 6 uger og er paniskangst for at føde uden ham, og hvordan mit liv i fremtiden ser ud.

Tak fordi du/i gider læse min historie. Jeg kan ikke beskrive med ord hvor ulykkelig og ensom jeg er.

Måtte lige give dig et KÆMPE

Hvor er det bare en rigtig rigtig træls situation at stå i.. Men hellere være alene end være sammen med en der ikke elsker dig.. Og bare vent .. om ikke så længe har du noget så betydningsfuldt i dine arme at du måske glemmer dine følelser lidt for din mand.. Men må være en rigtig træls situation at stå i når der nu også er et barn involveret

Anmeld

16. januar 2012

2721

hvor gør det mig ondt at læse, jeg kan ikke tilnærmelsesvis forstille mig din smerte og det svigt du må føle

Anmeld

16. januar 2012

Rikkemor89

Kan ikk lade vær med at have ondt af dig, føler med dig

Kan virkelig ikk forstå hvordan en mand, kan holde op med at elske en bare lige sådan

Du skal have en her fra mig :i

Anmeld

16. januar 2012

M (:

Har desværre ingen opmuntrende ord , men ville ikke gå uden et ..

Anmeld

16. januar 2012

Benjamins'mor

Ved ikke hvad jeg skal skrive udover, jeg føler virkeligt med dig. Hvor må det være hårdt.

Anmeld

16. januar 2012

Camilla..

17. januar 2012

Ma-lu

Åhhj 

Anmeld

17. januar 2012

babymus77

Sender dig et knus!!! Hvor er det træls at blive vraget på denne måde!! Du vil heldigvis blive meget optaget af jeres dejlige søn, som kommer til verden!!! Og selvom du ikke kan se lyset for enden ligenu, så kommer det!! Du vil ikke være alene resten af dit liv!!!!! Min gamle farmor sagde engang" en rejsende skal man ikke holde tilbage" er hans kærlighed der ikke mere, er du bedre tjent uden ham!!!!! Sender dig mill kram, og rigtig god fødsel!!! Håber du smider fb og billeder ind til den tid.... Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.