Pasning ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

M&M's Mor

MillesMor111010 skriver:

Ja hele den historie kender jeg

Men har simpelthen læst så meget om folk der NÆGTER at deres børn skal i VS ..  nu vil jeg også have lidt positiv omkring de VS'er  

Man kan jo se hvor meget prinsessen herhjemme er vokset (personlighedsmæssigt) efter hun er startet .. og tvivler på om hun ville være vokset lige så meget  hvis hun havde været i DP ?

Ja det jo det du gør... Var jo helt det samme med musen her så vi har kun positivt omkring VS men igen så er der jo bare nogen børn som egner sig til VS hvor andre egner sig til DP så det vil jo blive negativt hvis et barn der IKKE egner sig til VS bliver sendt i VS...håber du forstår hvad jeg mener...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Nadia&Daniel

MillesMor111010 skriver:

Har læst en del negative ting omkring VS, så sidder da og bliver i tvivl om jeg er den eneste på denne side der er helt vild med Vuggestuer?

Ja, ved godt der ikk er lige så meget tid til hvert barn, men lærer det ikk børnene at de godt kan lege med andre og ikk hele tiden hænge på en voksen?? 

Bare en tanke ..

Vi er så GLADE for Laura's vuggestue  Jeg ved at Laura befinder sig et godt sted og nyder både børnene og de voksne

Anmeld

16. januar 2012

lycly

Jeg er en af dem der ikke er vild med tanken om vuggestuer. Min datter skal i dagpleje, og det har faktisk aldrig været til diskussion eller større overvejelse. Jeg kan mærke med mig selv, at jeg slet ikke er tryg ved vuggestuer. Men jeg tror det er fordi jeg ingen erfaring har med det. Både min søster og jeg gik i dagpleje, og jeg kan godt lide idéen med at der er få børn  

Men når det så er sagt. Havde jeg og min søster gået i vuggestue, og jeg ingen erfaring havde med dagpleje, så havde vi nok også valgt vuggestue. Der er jo fordele og ulemper ved begge, det kommer an på hvad man er mest tryg ved

Anmeld

16. januar 2012

Clisolka

MillesMor111010 skriver:

Har læst en del negative ting omkring VS, så sidder da og bliver i tvivl om jeg er den eneste på denne side der er helt vild med Vuggestuer?

Ja, ved godt der ikk er lige så meget tid til hvert barn, men lærer det ikk børnene at de godt kan lege med andre og ikk hele tiden hænge på en voksen?? 

Bare en tanke ..

Nej, du er ikke den eneste der er vild med vuggestuer, for det er jeg også  Jeg har været i praktik i mange vuggestuer for nogle år siden, og jeg ved at jeg har valgt rigtigt, om Isabella skulle i vuggestue eller ej = hun er det fødte vuggestuebarn! De har aldrig haft et nemmere barn  Hun er god til at være selvstændig, hvilket bestemt er en af fordelene ved en vuggestue 

Jeg tænkte også mere på det videre forløb, når hun skal i børnehave. Hun vil kende de samme pædagoger, da det er en integreret vuggestue/børnehave. 

Anmeld

16. januar 2012

Nessie

MillesMor111010 skriver:

Jeg synes det er dejligt når vi skal rende efter Mille, fordi hun lige leger  , tror det er fordi man ved at de trives

Tror at det at der ikk er så mange voksne gør at børnene lære fra sig .. Altså de store lære de små .. Hvilket er rigtig godt for børns udvikling ..

Det tror jeg nemlig også. Selv de få dage hvor han er der meget længe, vil han ikke med hjem med det samme. Det er skønt

Vi ville også fra starten helst have en VS plads, og det vil vi i hvert fald også hvis vi får et barn mere

Anmeld

16. januar 2012

Jeia

Vi er også rigtig glade for vores vuggestue. Det kan godt være at der er mange børn, 12 børn til 3 voksne, men vi har aldrig oplevet at de ikke har tid til børnene. Vores søn havde altid behov lige at sidde lidt hos en voksen, når vi afleverede og det var det altid tid til. Selv i børnehaven kan han altid få lov til at sidde lidt hos en voksen, inden han går i gang med at lege (sker ikke så tit mere). Nu er lillesøster startet og jeg er helt tryg ved at aflevere hende

Der findes helt sikkert både dårlige og gode vuggestuer og dagplejemødre. Vi var heldige at finde en rigtig god vuggestue

Anmeld

16. januar 2012

BellaCiinea

MillesMor111010 skriver:

Bare en tanke ..

Den dagpleje jeg lige har været i praktik i, der hang børnene bestemt ikk op af den voksne.. Men legede med hinanden. Og næsten hver dag var vi sammen med en eller flere fra gruppen.. så børnene også så andre børn...

Elsker dagpleje..

Skal selv være dagplejer og vil selv ha mit barn i dagpleje

Anmeld

16. januar 2012

Camilla..

MillesMor111010 skriver:

Bare en tanke ..

Jeg kender rigtig mange som er glade for deres vuggestuer.

Vores søn går i dagpleje og det vil alle vores børn komme til..

Jeg kan godt lide at man aflevere og henter hos den samme samt at vores søn kun skal knytte sig til en voksen og ikke 5 ..

Vi er så heldige at hvis vores dagpleje mor er syg, så har vi bedste forældre til at tag ham(ellers holder vi selv fri)

Jeg er slet ikke tryg ved vuggestue.

Anmeld

18. januar 2012

Mor Til Oktober Børn

M&M's Mor skriver:

Ja det jo det du gør... Var jo helt det samme med musen her så vi har kun positivt omkring VS men igen så er der jo bare nogen børn som egner sig til VS hvor andre egner sig til DP så det vil jo blive negativt hvis et barn der IKKE egner sig til VS bliver sendt i VS...håber du forstår hvad jeg mener...

Forstår udemærket godt hva du mener

Anmeld

18. januar 2012

Mor Til Oktober Børn

Nadia&Daniel skriver:

Vi er så GLADE for Laura's vuggestue  Jeg ved at Laura befinder sig et godt sted og nyder både børnene og de voksne

DEt handler jo netop også om at både barn og forælder føler sig godt tilpas med stedet, og at man ved at barnet får det godt den tid det er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.