Pasning ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.891 visninger
37 svar
0 synes godt om
16. januar 2012

Mor Til Oktober Børn

Har læst en del negative ting omkring VS, så sidder da og bliver i tvivl om jeg er den eneste på denne side der er helt vild med Vuggestuer?

Ja, ved godt der ikk er lige så meget tid til hvert barn, men lærer det ikk børnene at de godt kan lege med andre og ikk hele tiden hænge på en voksen?? 

Bare en tanke ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Maja_4000

Vi er rigtig glade for Carolines vuggestue !

Jeg tror det kommer meget an på de voksne og de børn som lige er der mens ens barn også skal gå der , hvilken oplevelse man får .. Gav det mening ? :b Hehe

Anmeld

16. januar 2012

Mor Til Oktober Børn

Maja_4000 skriver:

Vi er rigtig glade for Carolines vuggestue !

Jeg tror det kommer meget an på de voksne og de børn som lige er der mens ens barn også skal gå der , hvilken oplevelse man får .. Gav det mening ? :b Hehe

Giver meget mening

Vi er også rigtig glade for Milles VS, det en privat , men den er på str. med en alm..
Har bare læst så meget negativt og VS, så nu vil jeg have nogle positive ting frem

Anmeld

16. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MillesMor111010 skriver:

Har læst en del negative ting omkring VS, så sidder da og bliver i tvivl om jeg er den eneste på denne side der er helt vild med Vuggestuer?

Ja, ved godt der ikk er lige så meget tid til hvert barn, men lærer det ikk børnene at de godt kan lege med andre og ikk hele tiden hænge på en voksen?? 

Bare en tanke ..

jeg har været i praktik i vuggestue. Og mit indtryk var at børnene ikke behøvede de voksne så meget.

og de voksne var også opmærksom på om det var nogle børn som havde brug for mere voksentid end andre.

mit barn skal i vuggestue

Anmeld

16. januar 2012

Maja_4000

MillesMor111010 skriver:

Giver meget mening

Vi er også rigtig glade for Milles VS, det en privat , men den er på str. med en alm..
Har bare læst så meget negativt og VS, så nu vil jeg have nogle positive ting frem

Vi har ingen private i byen Men indtil nu er vi kun blevet positivt overraskede .. Og så hjælper det jo , når ungen smiler over hele hovedet , når hun ser pædagogerne Hehe

Anmeld

16. januar 2012

Mor Til Oktober Børn

mor:) skriver:

jeg har været i praktik i vuggestue. Og mit indtryk var at børnene ikke behøvede de voksne så meget.

og de voksne var også opmærksom på om det var nogle børn som havde brug for mere voksentid end andre.

mit barn skal i vuggestue

Tror det er sundt for børnene at de ikke har lige så meget brug for de voksne ..

Kan mærke på Mille at hun er blevet meget mere selvstændig efter hun startede i VS ..

Anmeld

16. januar 2012

Mor Til Oktober Børn

Maja_4000 skriver:

Vi har ingen private i byen Men indtil nu er vi kun blevet positivt overraskede .. Og så hjælper det jo , når ungen smiler over hele hovedet , når hun ser pædagogerne Hehe

Ja , så har man også lyst til at aflevere hende

Mille smiler også hver gang vi ser en a pædagogerne, om det er på gaden eller i VS, det er ligemeget 

Anmeld

16. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MillesMor111010 skriver:

Tror det er sundt for børnene at de ikke har lige så meget brug for de voksne ..

Kan mærke på Mille at hun er blevet meget mere selvstændig efter hun startede i VS ..

ja det synes jeg også børnene så ud til at være i den vuggestue jeg var i, men ja der kan være "dårlige" vuggestuer ligesom der kan være "dårlige" dagplejer

Anmeld

16. januar 2012

Mor Til Oktober Børn

mor:) skriver:

ja det synes jeg også børnene så ud til at være i den vuggestue jeg var i, men ja der kan være "dårlige" vuggestuer ligesom der kan være "dårlige" dagplejer

Det kan der bestemt, synes bare tit har det med at tage alle over en kam ..

Anmeld

16. januar 2012

Nemesis

Elsker Saras vuggestue. Det var også der storebror Jonas gik og de er SÅ nærværende og der er altid tid og mulighed for et kram, lidt trøst osv.

Man ser den faktisk aldrig sidde ved et bord eller på en stol, de er altid nede i børnehøjde på gulvet.

Begge mine unger har elsket det.

:-) Sisse som også er forter for vs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.