Pasning ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MillesMor111010 skriver:

Det kan der bestemt, synes bare tit har det med at tage alle over en kam ..

det kan du have ret i.

Men jeg tænker lidt at JEG synes en vuggestue vil være godt for mit barn og så må alle andre sige hvad de har lyst til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Mor Til Oktober Børn

mor:) skriver:

det kan du have ret i.

Men jeg tænker lidt at JEG synes en vuggestue vil være godt for mit barn og så må alle andre sige hvad de har lyst til

så sandt som det er sagt

Vi er super glade for at vi fik Mille i VS

Anmeld

16. januar 2012

maria_wlt

MillesMor111010 skriver:

Har læst en del negative ting omkring VS, så sidder da og bliver i tvivl om jeg er den eneste på denne side der er helt vild med Vuggestuer?

Ja, ved godt der ikk er lige så meget tid til hvert barn, men lærer det ikk børnene at de godt kan lege med andre og ikk hele tiden hænge på en voksen?? 

Bare en tanke ..

VI ELSKER VORES VUGGESTUE.

Der var ikke andet end bøvl og dårlige undskyldninger nede ved DP'en så vi skiftede og vi har IKKE fortrudt.

Tristan er altid glad og har altid haft en god dag..Ved DP'en havde han 4 dårlige dage om ugen og blev ringet hjem hver 14 dag. Tristan har gået i VS i 3 mdr snart og der er kun blevet ringet 1 gang hvor han var lidt ked men vi skulle bare hente når vi kunne..

Når jeg henter kl 15-16 så er der altid 2-3 personaler og ikke mere end 6-7 børn. De får masser af kærligehed dernede

Anmeld

16. januar 2012

Mor Til Oktober Børn

maria_wt skriver:

VI ELSKER VORES VUGGESTUE.

Der var ikke andet end bøvl og dårlige undskyldninger nede ved DP'en så vi skiftede og vi har IKKE fortrudt.

Tristan er altid glad og har altid haft en god dag..Ved DP'en havde han 4 dårlige dage om ugen og blev ringet hjem hver 14 dag. Tristan har gået i VS i 3 mdr snart og der er kun blevet ringet 1 gang hvor han var lidt ked men vi skulle bare hente når vi kunne..

Når jeg henter kl 15-16 så er der altid 2-3 personaler og ikke mere end 6-7 børn. De får masser af kærligehed dernede

Der er bare ikk noget bedre end at hente et barn der er glad og tilfreds

Anmeld

16. januar 2012

maria_wlt

MillesMor111010 skriver:

Der er bare ikk noget bedre end at hente et barn der er glad og tilfreds

Han er EVIG glad nu.. Så fantastisk at komme ned i vuggestuen og se at han bare elsker pædagogerne.. Så bliver man altid bare GLAD

Anmeld

16. januar 2012

Nessie

Vi havde kun dårlige oplevelser med DP, havde endda valgt en stor privat én, men vi var ikke helt trygge ved at efterlade Daniel dernede.

Han kom heldigvis hurtigt i VS, og det har vi bestemt ikke fortrudt. Han er så glad for at gå der, og har de fleste dage stort set ikke tid til at komme med hjem, hvor han i DP tromlede hen over de andre børn for at komme ud af døren.

Det er en integreret VS han går i, og det er bare skønt at vide at han kender både børn og voksne, når han skal starte i BH.

Der er måske færre voksne pr. barn, men de er til gengæld meget opmærksomme på børnene, og ingen bliver glemt.
Får vi et barn mere, skal det helt klart skrives op i den VS også

Anmeld

16. januar 2012

Mor Til Oktober Børn

maria_wt skriver:

Han er EVIG glad nu.. Så fantastisk at komme ned i vuggestuen og se at han bare elsker pædagogerne.. Så bliver man altid bare GLAD

Det er altså bare dejligt

Anmeld

16. januar 2012

Mor Til Oktober Børn

Nessie skriver:

Vi havde kun dårlige oplevelser med DP, havde endda valgt en stor privat én, men vi var ikke helt trygge ved at efterlade Daniel dernede.

Han kom heldigvis hurtigt i VS, og det har vi bestemt ikke fortrudt. Han er så glad for at gå der, og har de fleste dage stort set ikke tid til at komme med hjem, hvor han i DP tromlede hen over de andre børn for at komme ud af døren.

Det er en integreret VS han går i, og det er bare skønt at vide at han kender både børn og voksne, når han skal starte i BH.

Der er måske færre voksne pr. barn, men de er til gengæld meget opmærksomme på børnene, og ingen bliver glemt.
Får vi et barn mere, skal det helt klart skrives op i den VS også

Jeg synes det er dejligt når vi skal rende efter Mille, fordi hun lige leger  , tror det er fordi man ved at de trives

Tror at det at der ikk er så mange voksne gør at børnene lære fra sig .. Altså de store lære de små .. Hvilket er rigtig godt for børns udvikling ..

Anmeld

16. januar 2012

M&M's Mor

Ja her er vi jo også super glade for vores VS og har intet at brokke os over...de er 16 børn på stuen og mindst 3 voksende men mest 4 voksende så hvis man laver en udregning er det jo samme antal børn som en DP har... men tror det kommer meget an på hvert ekelt barn hvad de har bedst af for den lille har helt klart haft bedst af VS her i huset hvorimod den store havde bedst af DP så føler selv vi tog de rigtige valg med pasning til dem...den lille startede jo også DP men fik hende flyttet efter ½ år men det ved du jo...

Anmeld

16. januar 2012

Mor Til Oktober Børn

M&M's Mor skriver:

Ja her er vi jo også super glade for vores VS og har intet at brokke os over...de er 16 børn på stuen og mindst 3 voksende men mest 4 voksende så hvis man laver en udregning er det jo samme antal børn som en DP har... men tror det kommer meget an på hvert ekelt barn hvad de har bedst af for den lille har helt klart haft bedst af VS her i huset hvorimod den store havde bedst af DP så føler selv vi tog de rigtige valg med pasning til dem...den lille startede jo også DP men fik hende flyttet efter ½ år men det ved du jo...

Ja hele den historie kender jeg

Men har simpelthen læst så meget om folk der NÆGTER at deres børn skal i VS ..  nu vil jeg også have lidt positiv omkring de VS'er  

Man kan jo se hvor meget prinsessen herhjemme er vokset (personlighedsmæssigt) efter hun er startet .. og tvivler på om hun ville være vokset lige så meget  hvis hun havde været i DP ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.