Har i andre også sådan et barn? Kan sku føle mig alene..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2012

morethanperfect

Den lykkelige skriver:

Ja helt sikkert.. synes jeg bestemt heller ikke hun "skal".. men jeg har aldrig passet, eller været sammen med små børn inden jeg fik min datter.. har endda aldrig holdt en  så da jeg stod med hende var det en KÆMPE omvæltning og derfor jeg tænker om jeg måske har gjort noget forkert fra start? Noget jeg skulle have gjort anderledes eller... for man er jo helt ny og skal skabe sine erfaringen.. så hun bliver jo prøve klud..
Men når man så har ca 5 familier i sit liv med små børn hvor det hele er STIK modsat.. ja så tænker jeg..

Hehhe ja ..

Vi er 10 i min Mg , og INGEN har så meget energi som Oscar .. 
Han farer rundt hele tiden .. Han kan ikke sidde stille to min. .
Heller ikke når han spiser .. Han sidder og vrikker med overkroppen , eller sidder og dasker med benene .. Osv.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

Den lykkelige

morethanperfect skriver:

Hehhe ja ..

Vi er 10 i min Mg , og INGEN har så meget energi som Oscar .. 
Han farer rundt hele tiden .. Han kan ikke sidde stille to min. .
Heller ikke når han spiser .. Han sidder og vrikker med overkroppen , eller sidder og dasker med benene .. Osv.  

Ha ha ha total ligesom min!!!
Hun sidder også og vipper frem og tilbage med overkroppen eller får de spænder der er under stolen til at daske op i stolen så det larmer.. hun hopper op og ned i sædet og svinger med arme og ben.. hi hi.. ja gid jeg nogen gange havde den energi..

Anmeld

15. januar 2012

morethanperfect

Den lykkelige skriver:

Ha ha ha total ligesom min!!!
Hun sidder også og vipper frem og tilbage med overkroppen eller får de spænder der er under stolen til at daske op i stolen så det larmer.. hun hopper op og ned i sædet og svinger med arme og ben.. hi hi.. ja gid jeg nogen gange havde den energi..

Ja .. Jeg syns det skøønt han er så aktiv .. Glæder mig til det blir sommer så han kan komme ud og løbe og lege .. Så skal han heller ikke ha alt det tøj på .. Han kan jo knapt nok bevæge sig i flyverdragten 

Anmeld

15. januar 2012

Den lykkelige

morethanperfect skriver:

Ja .. Jeg syns det skøønt han er så aktiv .. Glæder mig til det blir sommer så han kan komme ud og løbe og lege .. Så skal han heller ikke ha alt det tøj på .. Han kan jo knapt nok bevæge sig i flyverdragten 

Ja jeg tænker præcis det samme md vores.. hun biver også VILDT sur hvis vi skal ud og hun får flyver dragt på først og jeg så sætter hende pågulvet mens jeg tager sko og jakke på.. for hun kan jo ikke bevæge sig..
Men bliver så godt når hun også kan gå.. tror også det vil hjælpe på alt det hun gerne vil

Anmeld

15. januar 2012

morethanperfect

Den lykkelige skriver:

Ja jeg tænker præcis det samme md vores.. hun biver også VILDT sur hvis vi skal ud og hun får flyver dragt på først og jeg så sætter hende pågulvet mens jeg tager sko og jakke på.. for hun kan jo ikke bevæge sig..
Men bliver så godt når hun også kan gå.. tror også det vil hjælpe på alt det hun gerne vil

Det også træls .. Jeg gider da heller ik bli puttet ned i en flyverdragt hver gang jeg skulle ud .. 

Anmeld

15. januar 2012

Den lykkelige

morethanperfect skriver:

Det også træls .. Jeg gider da heller ik bli puttet ned i en flyverdragt hver gang jeg skulle ud .. 

Nej jeg kan godt forstå hvis de føler det lidt som en "spændetrøje"...

Anmeld

15. januar 2012

Clisolka

Den lykkelige skriver:

Min datter er snart 11 måneder.. og tænker tit på om hun måske har damp  har godt hørt man ikke kan stille diagnosen somså lille..
Synes bare jeg ser så tit i mødre gruppen, vennerne med små børn under et år og familie at de bare kan ligge deres barn i sofa'en f.eks så sover de..
Vi har et vennepar som har en der er 4 uger yngre end vores.. da de var her lagde de hende bare i vores sofa på maven så lagde hun hovedet ned og faldt i søvn..  det samme har to fra min mødre gruppe gjort da de var her
Plus at de bare ligger deres baby ud i vognen også sover hun/han..
Hvis vores datter var træt og vi lagde hende på maven ville bare ligge og løfte hovedet og brokke fuldstændigvildt.. hun har aldrig bare kunne dreje hovedet og slappe af..
Når jeg ser andre med nyfødte og spædbørn og også lidt ældre, så kan de ligge og sove hos forældrene.. Det har vi ALDRIG kunne med vores.. hun har aldrig bare ligget hos mig og slappet af
Så spænder hun, prøver at komme væk og skriger... Ihhh føler sku nogen gange der er noget galt.. har i andre også nogle børn der er sådan..
Tænker sådan om det er fordi jeg selv har gjort noget galt??

Jeg tror skam heller ikke du skal være bekymret for noget 

Isabella på 14½ mrd har kanon krudt i r*ven - det har hun altid haft, og moderen vil jo så gerne putte med hende  Men nej, jeg er kun god nok at putte med, hvis hun er syg 

Hun kan lægges i barnevognen, så sover hun 5-10 min efter. Men når hun er vågen skal der ske noget! Jeg har også altid haft svært ved at sidde stille i 5 min., så jeg ved hvordan hun har det, og hvor hun har det fra 

Anmeld

16. januar 2012

Rødhætte

Den lykkelige skriver:

Min datter er snart 11 måneder.. og tænker tit på om hun måske har damp  har godt hørt man ikke kan stille diagnosen somså lille..
Synes bare jeg ser så tit i mødre gruppen, vennerne med små børn under et år og familie at de bare kan ligge deres barn i sofa'en f.eks så sover de..
Vi har et vennepar som har en der er 4 uger yngre end vores.. da de var her lagde de hende bare i vores sofa på maven så lagde hun hovedet ned og faldt i søvn..  det samme har to fra min mødre gruppe gjort da de var her
Plus at de bare ligger deres baby ud i vognen også sover hun/han..
Hvis vores datter var træt og vi lagde hende på maven ville bare ligge og løfte hovedet og brokke fuldstændigvildt.. hun har aldrig bare kunne dreje hovedet og slappe af..
Når jeg ser andre med nyfødte og spædbørn og også lidt ældre, så kan de ligge og sove hos forældrene.. Det har vi ALDRIG kunne med vores.. hun har aldrig bare ligget hos mig og slappet af
Så spænder hun, prøver at komme væk og skriger... Ihhh føler sku nogen gange der er noget galt.. har i andre også nogle børn der er sådan..
Tænker sådan om det er fordi jeg selv har gjort noget galt??

Så skulle du prøve at have en dreng der er total aktiv og sover dårligt om natten  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.