Den lykkelige skriver:
Min datter er snart 11 måneder.. og tænker tit på om hun måske har damp
har godt hørt man ikke kan stille diagnosen somså lille..
Synes bare jeg ser så tit i mødre gruppen, vennerne med små børn under et år og familie at de bare kan ligge deres barn i sofa'en f.eks så sover de..
Vi har et vennepar som har en der er 4 uger yngre end vores.. da de var her lagde de hende bare i vores sofa på maven så lagde hun hovedet ned og faldt i søvn..
det samme har to fra min mødre gruppe gjort da de var her 
Plus at de bare ligger deres baby ud i vognen også sover hun/han..
Hvis vores datter var træt og vi lagde hende på maven ville bare ligge og løfte hovedet og brokke fuldstændigvildt.. hun har aldrig bare kunne dreje hovedet og slappe af..
Når jeg ser andre med nyfødte og spædbørn og også lidt ældre, så kan de ligge og sove hos forældrene.. Det har vi ALDRIG kunne med vores.. hun har aldrig bare ligget hos mig og slappet af 
Så spænder hun, prøver at komme væk og skriger... Ihhh føler sku nogen gange der er noget galt.. har i andre også nogle børn der er sådan..
Tænker sådan om det er fordi jeg selv har gjort noget galt??
Jeg tror heller ikke du har grund til bekymring..
Vores søn på 13 mdr. sidder heller ALDRIG stille, der skal ske noget hele tiden, og jo mere ballade han kan lave og jo mere fart der er under de små tykke fødder des højere griner han.. Hvis vi lagde ham på en sofa for at sove så ville han inden vi havde fået os vendt være på vej ned og afsted ud på opdagelse igen..
Også her er det eneste tidspunkt han gider putte hvis han er syg.. Han elsker dog at sove hos os i sengen..
Men jeg minder mig selv om hver dag hvor dejligt det er at have et aktivt barn, som er nysgerrig og gerne vil ud og opleve verden, og så glæder jeg mig engang imellem til han bliver 18 år og b-menneske 
Anmeld