Har i andre også sådan et barn? Kan sku føle mig alene..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2012

DitteFisk

Uf, man skal passe lidt på med at komme til at pålægge sine børn diagnoser - jeg kender det selv alt for godt

Jeg tænkte selv nøjagtig det samme om min søn i forhold til andre børn da han var så lille. 

Men for det først kan man ikke stille en ADHD-diagnose før et barn er minimum 6 år, pga alle de faser og stadier et barn skal igennem - der kan være mange "symptomer" på en vis diagnose, men det ville også altid kunne skyldes et nyt stadie barnet gennemgår. 

For det andet har børn bare skabt med forsklligt temperament Min egen dreng er let til at blive små-hidsig og da han var lille havde vi meget svært ved at lægge ham fra os uden han skreg (og han havde ikke kolik). Men så er der andre børn, der måske er nemme at lægge fra sig, og endnu andre der måske har det svært med fremmede, måske bliver generte. Osv. Alle børn har deres egene "særheder" og særlige kendetegn ved deres personlighed  

Så jeg ville ikke forsøge at sætte mærkat (i form af en diagnose) på din datter, at all

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

Kvist

Årh det lyder så dejligt
Tusind tak for svar!!
Hi hi sjovt du skriver det.. vi har lige siddet og snakket om hvad vi skal lave når vi bliver gamle, har tid og hun sleeet ikke gider os

Ja det bliver underligt, når tiden igen er ens egen..

Og godt du kunne bruge mit svar

Anmeld

15. januar 2012

Den lykkelige

B&J skriver:

tror du skal tage det helt roligt vores dreng har også totalt krudt i røven

vi har heller aldrig bare kunne putte vores dreng uden der skal ske noget og bare kan lig i sofaen også sover de øhh nej det går slet ikke her hjemme det ved vi ikke hvad det er for noget

Så dejlig at høre at jeg ikke er den eneste..
Tusind tak for svar..

Anmeld

15. januar 2012

Rikke, Liam & Linus

Læste vist forkert. Bare ignorer mit svar

Anmeld

15. januar 2012

B&J

Den lykkelige skriver:

Så dejlig at høre at jeg ikke er den eneste..
Tusind tak for svar..

nej du er ikke den eneste og det var så lidt

Anmeld

15. januar 2012

Den lykkelige

Kvist skriver:

Ja det bliver underligt, når tiden igen er ens egen..

Og godt du kunne bruge mit svar

Ja virkelig.. men til den tid er det sikkert også galt  så ville man gerne se dem mere, hvad laver de nu ude til sent osv osv  ja det ikke let

Anmeld

15. januar 2012

Den lykkelige

Rikke&Liam skriver:

Læste vist forkert. Bare ignorer mit svar

Ja det kan godt være det er søvn problemer.. vi har også altid kæmpet med hendes søvn.. bortset fra om natten.. der sover hun 12-14 timer uden mad.. så hun har nok ikke problemer med ørene eller ryggen.. men hun tager sig tit til den ene øre når hun er træt... men hvis vi trykker på det osv så ser hun overhovedet ikke ud som om hun er irriteret eller noget..
Er ked af at høre det med din søn.. håber det hjælper..

Anmeld

15. januar 2012

Leonora

I dagtimerne er der ingen sove rytme.. alt fra en lur på 25 min til 2 lure på 1,5 time..
men om natten har vi haft fast rutine fra hun var 14 dage gammel og hun har ALDRIG haft problemer om natten.. der bliver hun lagt ved 18.30/19 tiden og sover til 7/8 tiden..
Hun er så glad for andre børn, mennesker og er total på altid.. Vildt opmærksom, levende og fuld af dans, liv og glæde.. Så det jo ikke fordi jeg frygter noget med det..

Hun lyder til at være kerne sund og helt normal

Nu er min den store 3 1/2 år og aktivitets niveauet er det samme som altid. Men det har også sin charme

Go aften

Anmeld

15. januar 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Uha, kender godt de følelser du har.

I min mg er alle børnene også "nemme'' de sover når de kommer ned og ligge og falder i søvn selv, de kan sidde og hænge på mor og slappe af og falde i søvn alle steder.

Min søn på 7 måneder kan ikke selv falde i søvn og er han nye steder kan han ikke sove fordi han vil følge med i ALT!

Men børn er meget forskellige og de gør alt forskelligt. Nogen børn falder i søvn af dem selv, andre kræver lidt mere.

Anmeld

15. januar 2012

Den lykkelige

Leonora skriver:

Hun lyder til at være kerne sund og helt normal

Nu er min den store 3 1/2 år og aktivitets niveauet er det samme som altid. Men det har også sin charme

Go aften

Ja tror jeg egentlig også hun er.. du ved man bliver bare så bekymret og tænker en masse..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.