Står uden hjælp - kun med støtte, normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2012

twinboys

Frøken J. skriver:

Hey hey! Hun var sku ikke fake! Hun er min veninde, og jeg har mødt hende flere gange IRL samt trænet med hende. Hun har også lige smidt et foto op på face hvor man kan se han gør det. Og jeg har set video af ham vende sig som 3 uger gammel. Hvilken skepsis!!

undskyld siger jeg også... synes bare det lød for godt til sandt... men undskyld til hende... Men hvorfor sletter hun så hendes profil 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

Koen.

twinboys skriver:

SSoSomkka

undskyld siger jeg bare... men jeg har nu været herinde længe og siddet med mange fake personer som siddet og brugt mange andre brugere og min tid og energi...Jeg gider ikke de der fake personer som både snyder , lyver og bedrager... Har kendt til 5 af den slags herinde og er glad for at de da er væk, så andre ikke brænder fingerne på dem... Og med det siger jeg ikke hende her er noget af det... Jeg synes bare af det jeg læste i hendes debat lød helt hen i vejret og troede hun lavede sjov med baby.dk og derfor tænkte jeg straks at den profil var fake... Men lad den nu ligge og lade staff tage sig af den...

God weekend...

Majbritt

Jeg har skam os været her længe, men det giver mig ikke ret til at dømme andre SÅ hurtigt og som du kan se er hun heeelt ok!!

Anmeld

14. januar 2012

Frøken J.

twinboys skriver:

undskyld siger jeg også... synes bare det lød for godt til sandt... men undskyld til hende... Men hvorfor sletter hun så hendes profil 

Det skal jeg spørge hende om ved lejlighed. Måske synes hun det var ubehageligt at blive anklaget for at være faker, bare fordi hun har en dygtig dreng

Anmeld

14. januar 2012

twinboys

tanja. skriver:

Jeg har skam os været her længe, men det giver mig ikke ret til at dømme andre SÅ hurtigt og som du kan se er hun heeelt ok!!

Undskyld siger jeg så igen... 

Anmeld

14. januar 2012

twinboys

Det skal jeg spørge hende om ved lejlighed. Måske synes hun det var ubehageligt at blive anklaget for at være faker, bare fordi hun har en dygtig dreng

Hun var grå inden jeg skrev det i debaten...men så ikke om den var grå da jeg skrev til staff

Anmeld

14. januar 2012

Laulund87

Frøken J. skriver:

Hey hey! Hun var sku ikke fake! Hun er min veninde, og jeg har mødt hende flere gange IRL samt trænet med hende. Hun har også lige smidt et foto op på face hvor man kan se han gør det. Og jeg har set video af ham vende sig som 3 uger gammel. Hvilken skepsis!!

Anmeld

14. januar 2012

132319

Pyh en debat!

Nå men til spørgsmålet: jeg synes ikke at det lyder decideret unormalt, min EKSTREMT langsomme motoriske dreng kunne også stå på sine ben i den alder. Dog fik jeg at vide at han ikke skulle motiveres til det da deres ben overhovedet ikke har godt af det!!

Anmeld

14. januar 2012

Mette.

twinboys skriver:

øøøhhh ok... jeg har sgu meldt den som fake profil, nå det må staff se på... nå kan se profilen er væk nu, den er blevet grå... Hvorfor er den så grå nu...???

Hun er hvertfald ikke en fake profil, for jeg kender hende personligt og har mødt hende et par gange.

Anmeld

14. januar 2012

twinboys

Mette. skriver:

Hun er hvertfald ikke en fake profil, for jeg kender hende personligt og har mødt hende et par gange.

behøver ikke høvle mig mere ned... tak... jeg undrede mig bare... og det må man vel godt...

Anmeld

14. januar 2012

Mette.

twinboys skriver:

behøver ikke høvle mig mere ned... tak... jeg undrede mig bare... og det må man vel godt...

selvfølgelig må man det.

Jeg havde slet ikke læst anden s. 1, før jeg svarede, så det var slet ikke ment som kritik. Jeg så først bagefter at der var andre som kendte hende og havde skrevet det til dig, så ingen høvl herfra. 

God weekend. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.