Står uden hjælp - kun med støtte, normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.294 visninger
41 svar
0 synes godt om
14. januar 2012

Mor til Mike

Mike står helt selv, kun med støtte, er det normalt så tidligt? han er 2 måneder her den 20, og jeg troede at det var helt normalt indtil jeg for kort tid siden fik at vide at det var det ikke! at det var utroligt at han allerede kunne stå uden hjælp. 

Kunne jeres guldklumper stå kun med støtte som ca 2 måneder? kunne være rart hvis det var helt normalt, han er nemlig meget fremme i alting, og kunne vende sig fra mave til ryg som 3 uger gammel .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

trunte24

Mor til Mike <3 skriver:

Mike står helt selv, kun med støtte, er det normalt så tidligt? han er 2 måneder her den 20, og jeg troede at det var helt normalt indtil jeg for kort tid siden fik at vide at det var det ikke! at det var utroligt at han allerede kunne stå uden hjælp. 

Kunne jeres guldklumper stå kun med støtte som ca 2 måneder? kunne være rart hvis det var helt normalt, han er nemlig meget fremme i alting, og kunne vende sig fra mave til ryg som 3 uger gammel .. 

Nej det er ikke normalt at de er så stærke i benene at de kan stå selv kun med støtte til balancen i denne alder.

Derefter vil jeg sige, at det kunne min søn også. Ja faktisk tror jeg ikke kan var meget over en måned før han ikke gad ligge i arm, men ville såt på vores knæ/lår og kigge rundt!

Min sp sagde, at det ikke er farligt så længe de kan! Man må bare ikke tvinge dem til at stå op længere end de kan selv. Altså hvis hans ben knækker sammen må du ikke tvinge ham op igen!

/ Line

Anmeld

14. januar 2012

twinboys

øøøøhhhh måske det er en fake profil der skriver... vende sig efter 3 uger eeeejjjj come on

Anmeld

14. januar 2012

An&Jo

twinboys skriver:

øøøøhhhh måske det er en fake profil der skriver... vende sig efter 3 uger eeeejjjj come on

det var ikke en fake profil..

Men min søn kunne gøre vende sig fra mave til ryg som 3 uger gammel, min SP troede ikke på mig før han gjorde det imens hun var der..

Anmeld

14. januar 2012

twinboys

An&Jo skriver:

det var ikke en fake profil..

Men min søn kunne gøre vende sig fra mave til ryg som 3 uger gammel, min SP troede ikke på mig før han gjorde det imens hun var der..

øøøhhh ok... jeg har sgu meldt den som fake profil, nå det må staff se på... nå kan se profilen er væk nu, den er blevet grå... Hvorfor er den så grå nu...???

Anmeld

14. januar 2012

Frk.S

twinboys skriver:

Hmmmmamadmadkøøøøhhhh måske det er en fake profil der skriver... vende sig efter 3 uger eeeejjjj come on

Hmm, måske.
Men hvad i alverden skulle man dog få ud af at lave en fake profil og så skrive dette...?

Min datter er 4 mdr. og har også kunnet stå kun med støtte ret længe efterhånden - og når man så sætter hende ned, forsøger hun at komme op igen, og når man så lader hende gøre det, ser hun noget så stolt ud.

Anmeld

14. januar 2012

An&Jo

twinboys skriver:

øøøhhh ok... jeg har sgu meldt den som fake profil, nå det må staff se på... nå kan se profilen er væk nu, den er blevet grå... Hvorfor er den så grå nu...???

hun har været grå i et par uger efterhånden..

Det var hende fra Århus, hun fik drengen omkring samme tid som Frøken J og dem de fødte..

Anmeld

14. januar 2012

An&Jo

An&Jo skriver:

hun har været grå i et par uger efterhånden..

Det var hende fra Århus, hun fik drengen omkring samme tid som Frøken J og dem de fødte..

okay kan se hun har lavet indlægget idag.. mon hun deaktiverer og aktiverer når hun skriver??

Anmeld

14. januar 2012

Koen.

twinboys skriver:

Nogen børn er jo hurtigere end andre.. synes nu jeg har set sen profil være aktiv herinde og bestemt ikke fake.. men ja det må staff afgøre jo..

Anmeld

14. januar 2012

Koen.

An&Jo skriver:

EElEllElllElllw

okay kan se hun har lavet indlægget idag.. mon hun deaktiverer og aktiverer når hun skriver??

Eller slettet sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.