Står uden hjælp - kun med støtte, normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2012

twinboys

Jeg undskylder da hvis hun ikke er fake... men hvorfor så slette sig hvis hun ikke er fake...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

Koen.

twinboys skriver:

D

synes det hele lød for godt til at være sandt... men ja nogle børn er langt fremme i skoen... men tror nu ikke hun slettede sig pga. min forestilling om hun måske var fake... måske hun så var fake

Tvivler på hun var fake! Men det får vi næppe svar på nu jo..

Anmeld

14. januar 2012

twinboys

tanja. skriver:

måske er det staff der har slettet hende...man sletter da ikke sig selv uden grund...

Anmeld

14. januar 2012

Koen.

twinboys skriver:

DDuvvevedjjo

måske er det staff der har slettet hende...man sletter da ikke sig selv uden grund...

Du ved jo ikke om hun havde en grund! Jeg har selv haft slettet mig herinde fra en tid uden grund.. men gider ikke bruge tid på at finde ud af om hun var fake eller ej..

God aften

Anmeld

14. januar 2012

Frøken J.

twinboys skriver:

øøøhhh ok... jeg har sgu meldt den som fake profil, nå det må staff se på... nå kan se profilen er væk nu, den er blevet grå... Hvorfor er den så grå nu...???

Hey hey! Hun var sku ikke fake! Hun er min veninde, og jeg har mødt hende flere gange IRL samt trænet med hende. Hun har også lige smidt et foto op på face hvor man kan se han gør det. Og jeg har set video af ham vende sig som 3 uger gammel. Hvilken skepsis!!

Anmeld

14. januar 2012

Frøken J.

tanja. skriver:

Det er hun ikke, det er min veninde. Og hendes søn vendte sig rigtig nok som 3 uger gammel, jeg har set det på video Han er bare en meget fremmelig dreng. Og har også lige set foto af det med at stå. Så hun er så absolut ikke fake!

Anmeld

14. januar 2012

Frøken J.

An&Jo skriver:

nej så det godt bagefter..

Men fake det mener jeg bestemt ikke hun er.. hed hun ikke noget med Babyboy et eller andet?? eller var det Bigbabywish hun hed??

Hun er heller ikke fake, det er min veninde

Anmeld

14. januar 2012

Koen.

Frøken J. skriver:

Det er hun ikke, det er min veninde. Og hendes søn vendte sig rigtig nok som 3 uger gammel, jeg har set det på video Han er bare en meget fremmelig dreng. Og har også lige set foto af det med at stå. Så hun er så absolut ikke fake!

det skrev jeg os tidligere at det måske var lidt hurtigt at dømme hun skal da bare glæde sig over en dreng der vil frem i livet

Anmeld

14. januar 2012

An&Jo

Frøken J. skriver:

Hun er heller ikke fake, det er min veninde

nej mente det nok.. kunne ihvertfald godt huske hende og hendes mavebilleder, og pimpen af barnevognen som vi vidst aldrig fik lov at se et billede af.

Anmeld

14. januar 2012

twinboys

tanja. skriver:

Du ved jo ikke om hun havde en grund! Jeg har selv haft slettet mig herinde fra en tid uden grund.. men gider ikke bruge tid på at finde ud af om hun var fake eller ej..

God aften

undskyld siger jeg bare... men jeg har nu været herinde længe og siddet med mange fake personer som siddet og brugt mange andre brugere og min tid og energi...Jeg gider ikke de der fake personer som både snyder , lyver og bedrager... Har kendt til 5 af den slags herinde og er glad for at de da er væk, så andre ikke brænder fingerne på dem... Og med det siger jeg ikke hende her er noget af det... Jeg synes bare af det jeg læste i hendes debat lød helt hen i vejret og troede hun lavede sjov med baby.dk og derfor tænkte jeg straks at den profil var fake... Men lad den nu ligge og lade staff tage sig af den...

God weekend...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.