Står uden hjælp - kun med støtte, normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2012

An&Jo

tanja. skriver:

Eller slettet sig

tjoo, men hvorfor gøre det når man skriver et indlæg??

men hun har tidligere været rigtig aktiv, men kan ikke huske hvad hun hed inden hun skiftede brugernavn, men hun skiftede da hun fik sin søn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

Koen.

An&Jo skriver:

okay kan se hun har lavet indlægget idag.. mon hun deaktiverer og aktiverer når hun skriver??

Eller slettet sig fordi det ikke er rart at blive anklaget som fake, ja aner det ikke

Anmeld

14. januar 2012

Koen.

An&Jo skriver:

FikFFi

tjoo, men hvorfor gøre det når man skriver et indlæg??

men hun har tidligere været rigtig aktiv, men kan ikke huske hvad hun hed inden hun skiftede brugernavn, men hun skiftede da hun fik sin søn..

Fik ikke det hele med men kan ikke rette fra mobilen

Anmeld

14. januar 2012

An&Jo

tanja. skriver:

Fik ikke det hele med men kan ikke rette fra mobilen

nej så det godt bagefter..

Men fake det mener jeg bestemt ikke hun er.. hed hun ikke noget med Babyboy et eller andet?? eller var det Bigbabywish hun hed??

Anmeld

14. januar 2012

Koen.

An&Jo skriver:

JJoJ

nej så det godt bagefter..

Men fake det mener jeg bestemt ikke hun er.. hed hun ikke noget med Babyboy et eller andet?? eller var det Bigbabywish hun hed??

Jo synes os jeg har set hende aktiv længe såå måske lidt hastigt at sige hun er fake fordi hendes søn er lidt fremmelig

Anmeld

14. januar 2012

twinboys

Frk.S skriver:

Hmm, måske.
Men hvad i alverden skulle man dog få ud af at lave en fake profil og så skrive dette...?

Min datter er 4 mdr. og har også kunnet stå kun med støtte ret længe efterhånden - og når man så sætter hende ned, forsøger hun at komme op igen, og når man så lader hende gøre det, ser hun noget så stolt ud.

synes bare det lød lidt hen i vejret...

Anmeld

14. januar 2012

twinboys

An&Jo skriver:

hun har været grå i et par uger efterhånden..

Det var hende fra Århus, hun fik drengen omkring samme tid som Frøken J og dem de fødte..

ejjj man kan da ikke skrive når man er grå... og hun har lige skrevet

Anmeld

14. januar 2012

twinboys

An&Jo skriver:

okay kan se hun har lavet indlægget idag.. mon hun deaktiverer og aktiverer når hun skriver??

godt spørgsmål...

Anmeld

14. januar 2012

An&Jo

twinboys skriver:

godt spørgsmål...

jaa, men mener at hun hed noget med bigbabywish inden hun skiftede navn, eller ihvertfald noget med baby indblandet i sit brugernavn..

Anmeld

14. januar 2012

twinboys

Eller slettet sig fordi det ikke er rart at blive anklaget som fake, ja aner det ikke

synes det hele lød for godt til at være sandt... men ja nogle børn er langt fremme i skoen... men tror nu ikke hun slettede sig pga. min forestilling om hun måske var fake... måske hun så var fake

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.