Kan du....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2012

SussieThyssen

Jakob'sMor skriver:

Min cykel var flad her til morgen . Snakkede med en veninde senere på dagen som var meget overrasket over at jeg selv kunne lappe den.

Derfor kunne jeg godt tænke mig at se om I er i gruppe med mig?

Jeg finder det nu ret naturligt at kunne selv, såvel som at skifte dæk på bilen

Ja selvfølgelig kan jeg det, ganske som jeg kan skifte tændrør og dæk på en bil, sætte hylder op, fuge og tapesere en væg, anlægge en flisegang, lægge et parketgulv og muge en kostald.

Vokset op med en far med 10 tommelfingre og ren teoretiker, så voksede jeg op under devisen: "Er du Guds datter, så hjælp sig selv"

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

skønneunger

tja har ikke gjort det siden jeg var barn men kan vel stadig

ja jeg var et handy barn elskede at rode med ting og gammelt metal med min stedfar som barn hehe

Anmeld

14. januar 2012

9510

Ja det kan jeg,

Må indrømme at jeg som græsenke, har lært mig selv al verdens ting, hænge lamper op, skifte dæk, olie osv på bilen, lave ungernes cykler og diverse legesager,

Ja vil næsten sige der ikke er den ting jeg ikke kan,  Syntes det er dejligt at kunne tingene selv og spare på håndværker og mekanikker regningerne....

Anmeld

14. januar 2012

Lullaby

Jeg har svaret nej men måske hvis jeg blev presset. hos min familie var det meget normalt at vi gjorde det men vil nu gerne betale 100 kr og så slippe :-)

Anmeld

14. januar 2012

lucas<3

Jeg ved det faktisk ikke. Har aldrig prøvet..

Anmeld

14. januar 2012

Nessie

Har stemt nej, men har egentlig aldrig prøvet.
Efter jeg flyttede hjemmefra, betalte jeg bare cykelsmeden for at gøre det, og nu har jeg ingen cykel

Jeg har heller aldrig prøvet at skifte dæk på bilen, og kommer heller aldrig til det. Skulle der ske noget mens jeg er ude at køre, ja så har jeg Falck til det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.