Kan du....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

lio

Har aldrig forsøgt og har ingen interesse i at prøve. heller ikke på en bil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

JulieE

Jakob'sMor skriver:

Heldige dig min kæreste tilbød det også, men så er jeg lidt stædig, ka selv vil selv

Sådan har jeg det også med nogle ting  Men ja, jeg er forkælet på det punkt. Min mand kommer ALDRIG med blomster til mig (det kan tælles på 1 hånd, de gange han har gjort det i vores snart 10 årige forhold) tilgengæld forkæler han mig ved f.eks at lappe min cykel elle rkomme med strøm til min computer, når jeg sidder med den i sofaen med den og det er ved at løbe tør 

Anmeld

13. januar 2012

celkt

jada, - jeg er vokset op som datter af en mekaniker, og tilmed på landet, så selvfølgeligt kan jeg lappe en cykel...

I det hele taget kan jeg nok lidt mere end de fleste andre hunkøn, - jeg har nemlig været sammen i næsten 10 år med en bil-tosse, og tja, jeg går ind for at interessere mig for min mands hobbyer.

Så jeg kan da både skifte en toppakning, justere en kobling, indstille en motor, og ikke at forglemme svejse rust og så videre. Nu er jeg så sammen med en vvs'er, så nu ved jeg en masse om pakninger, fitting og om hvordan man laver tage og tagrender i blik eller kobber...

Anmeld

13. januar 2012

TbCp

13. januar 2012

Clisolka

Hehe jeg vil ærligt indrømme og sige, at jeg aaaaaaldrig har prøvet det  Jeg har ikke cyklet i jeg ved ikke hvor mange år, så jeg har ikke lige brug for at kunne det pt. 

Anmeld

13. januar 2012

jydeinden

må indrømme at svaret nok er nej.. især fordi det er nemmere at få kæresten eller faderen til det, de har lidt mere forstand på det end mig.

Anmeld

13. januar 2012

twinny

Lige det med at lappe cykler kan jeg ikk...

Men det er mig, der borer og banker herhjemme... Jeg er handymanden og min mand er kogekonen..

Anmeld

13. januar 2012

Jeia

Nej, har aldrig prøvet det, får kæresten til det

Anmeld

13. januar 2012

Muffin_girl

Jakob'sMor skriver:

Min cykel var flad her til morgen . Snakkede med en veninde senere på dagen som var meget overrasket over at jeg selv kunne lappe den.

Derfor kunne jeg godt tænke mig at se om I er i gruppe med mig?

Jeg finder det nu ret naturligt at kunne selv, såvel som at skifte dæk på bilen

Nej kan jeg sørme ikke ! Det må kæresten altid gøre  

Anmeld

13. januar 2012

Na-Wi

celkt skriver:

jada, - jeg er vokset op som datter af en mekaniker, og tilmed på landet, så selvfølgeligt kan jeg lappe en cykel...

I det hele taget kan jeg nok lidt mere end de fleste andre hunkøn, - jeg har nemlig været sammen i næsten 10 år med en bil-tosse, og tja, jeg går ind for at interessere mig for min mands hobbyer.

Så jeg kan da både skifte en toppakning, justere en kobling, indstille en motor, og ikke at forglemme svejse rust og så videre. Nu er jeg så sammen med en vvs'er, så nu ved jeg en masse om pakninger, fitting og om hvordan man laver tage og tagrender i blik eller kobber...

hahaa sådan skal det lyde ..

Sorry men måtte bare smide en kommentar, syntes det er sejt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.