Kan du....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

SaNiNa

Jakob'sMor skriver:

Fair grund, men jeg er bare for nærig til at give en cykelhandler over 100 kr for det, når jeg gjorde det på 15 min

Jeg ville heller aldrig går til en cykelhandler selv og der er ikke ret mange cykelhandler som lapper cykler mere efter de nye regler der er kommet med udsugning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

JulieE

Njae... Har faktisk aldrig prøvet det  Er så forkælet at min morfar er (var) cykelsmed og altid har lappet mine cykler   eller rettere, indtil jeg flyttede fra Aalborg til København.... Nu er jeg så forkælet med en mand der gider klare det for mig  Men jeg ved godt hvordan man gør, så jeg burde kunne klare det 

Anmeld

13. januar 2012

Jakob'sMor

SaNiNa skriver:

Jeg ville heller aldrig går til en cykelhandler selv og der er ikke ret mange cykelhandler som lapper cykler mere efter de nye regler der er kommet med udsugning.

Nej det er rigtig, alle de regler

Anmeld

13. januar 2012

sne190810

Jakob'sMor skriver:

Hehe, det er de sikkert glade for

Ja. Men nu er det heldigvis ikke så tit at det sker (7-9-13), så det er ikke fordi jeg bruger flere hundrede kroner på det.

.. Og hvis det er så tager jeg cyklen med hjem til mine forældre, hvor min far ordner det. Det tager bare altid lang tid, inden han liiiiige for taget sig sammen. Men til gengæld gratis

Anmeld

13. januar 2012

sne190810

SaNiNa skriver:

Uha, nu gør du mig nysgerrig.

Hvilke regler er det?  

Anmeld

13. januar 2012

Jakob'sMor

JulieE skriver:

Njae... Har faktisk aldrig prøvet det  Er så forkælet at min morfar er (var) cykelsmed og altid har lappet mine cykler   eler rettere indtil jeg flyttede fra Aalbrog til København.... Nu er jeg så forkælet med en mand der gider klare det for mig  Men jeg ved godt hvordan man gør, så jeg burde kunne klare det 

Heldige dig min kæreste tilbød det også, men så er jeg lidt stædig, ka selv vil selv

Anmeld

13. januar 2012

Jakob'sMor

sne190810 skriver:

Ja. Men nu er det heldigvis ikke så tit at det sker (7-9-13), så det er ikke fordi jeg bruger flere hundrede kroner på det.

.. Og hvis det er så tager jeg cyklen med hjem til mine forældre, hvor min far ordner det. Det tager bare altid lang tid, inden han liiiiige for taget sig sammen. Men til gengæld gratis

Nej godt det ikke er hver dag gratis er godt

Anmeld

13. januar 2012

Jakob'sMor

sne190810 skriver:

Hvilke regler er det?  

Det er noget med de dampe fra limen osv så skal skal være udsugning på værkstedet eller har de ikke "lov" til at lappe

Anmeld

13. januar 2012

twinboys

Jakob'sMor skriver:

Min cykel var flad her til morgen . Snakkede med en veninde senere på dagen som var meget overrasket over at jeg selv kunne lappe den.

Derfor kunne jeg godt tænke mig at se om I er i gruppe med mig?

Jeg finder det nu ret naturligt at kunne selv, såvel som at skifte dæk på bilen

nææææææhhhhhh

Anmeld

13. januar 2012

SaNiNa

sne190810 skriver:

Hvilke regler er det?  

Det er noget med de dampe som kommer når man lapper, så for flere år siden kom der nogle regler med at alle ckyelsmed skulle have et udsugningsanlæg (eller hvad det nu hedder) for at skåne de ansatte. Men det koster kassen at få lavet i forhold til hvad de får ind for at lappe en cykel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.