Opsparing til baby udstyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

Frøken J.

come2 skriver:

Hvor mange penge har/havde i sparet op til baby udstyr?

Vi sparede ikke op på forhånd, men købte løbende Brugte 800 om måneden (400 pr. mand) gennem graviditeten. Vi har fået flere af de dyre ting til gode priser og i gave, så derfor var det ikke nødvendigt. Tremmeseng og puslebord til 200 i alt (eller var det 400. Det kan jeg ikke huske mere) brugt, barnevogn og autostol fik vi i gave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Maja_4000

Vi sparede ikke noget op .. Men købte løbende igennem hele graviditeten

Anmeld

16. januar 2012

Ryberg

Vi fik ikke sparet op.. Men vi valgte så at købe ting hver måned ca 5 måneder før .. Og købte meget brugt..
Vi fik også en del rundt omkring..

Så start pakken med barnevogn, autostol med isofix, tøj, puslebord osv. Kostede os ca 4000kr.

Men næste gang kunne jeg godt tænke mig at spare op til en ny barnevogn :-)

Anmeld

16. januar 2012

Den lykkelige

Vi havde sparet 0 kr op.. min elskede farfar døde da jeg var 10 uger henne..  vi "arvede"/fik 25000 kr fra arven som blev brugt på det...

Anmeld

16. januar 2012

Pige2009

come2 skriver:

Jeg havde ikke sparet noget op til baby, men brugte ca. 16.000 på udstyr alt inklusiv

Anmeld

16. januar 2012

Polarpigen

Vi havde ikke sparet noget op, så vi har bare købt løbende. Svigerne gav barrnevognen som har været den dyreste post i budgettet. 

Anmeld

19. januar 2012

JH12

Vi har ikke sparet noget op.. Så vi har sparet lidt op løbende, efter som vi fandt ud af vi ventede også, og ellers har vi bare købt løbende..
Men får barnevogn af mor, og har fået gavekort på babysam på godt 5500 kr. så der er blevet sparet lidt..

Men tror vi har været ude og bruge godt 15000 kr. og vi mangler lidt endnu

Anmeld

19. januar 2012

Ka+Ma=Be

come2 skriver:

Rigtig god ide at spare op Det gjorde vi ikke. Vi købte bare tingene lidt efter lidt, måned efter måned.

Anmeld

19. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Vi har sparet 20000 op, lidt mere, men rundt regnet 20000..
De behøver dog ikke alle gå til baby, da jeg tænker at overskuddet i hverdagen kommer til at gå til at købe ting til baby..
Derudover får vi tilskud til barnevogn af min svigermor. Min far vil selv gerne give barnevognen, men vi har aftalt han kan betale det resterende beløb når svigermor har betalt og så bruger vi de resterende penge fra far på noget andet babyudstyr..

Så her er de 20000 opsparet egentlig mere til hvis vi nu lige skulle mangle.. eller til en evt. barnedåb..

Anmeld

20. januar 2012

Timse

Startede med at sætte penge ind på en konto da vi startede pb, og ved ikke hvad den ender på, men synes selv det er en god ide at spare op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.