Opsparing til baby udstyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

ano14316

Jeg har svaret 15000-20000, og det var det vi ca. brugte, men vi (jeg) valgte så at købe de ting jeg havde lyst til, i stedet for at sparer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi havde ik som sådan sparet penge op til baby ting, men vi har en opsparing til ting vi gerne vil have. Derfor har jeg stemt 0-5000 kr. Tror såmænd heller ik vi brugte ret meget mere inden hun kom. Købte alt baby tøj på lagersalg, lejede autostolen i baby Sam, fik en rigtig dyr barnevogn af svigerfar ( havde selv købt den, hvis ik vi havde fået den ) og har været så heldige at arve en masse pigetøj fra min dejlige veninde. Vuggen fandt jeg til 100 kr i en genbrugsbutik. Tremmesengen købt i IKEA osv. Så tænker klart at man ik behøver være milionær for at få et barn. vi har råd til at købe det vi vil fra nyt, men vælger stadig at købe nogle ting brugt, så længe de ik er slidte og i ordeligt stand! Vh stine

Anmeld

14. januar 2012

Clisolka

come2 skriver:

Hvor mange penge har/havde i sparet op til baby udstyr?

Vi havde intet sparet op, da vi købte tingene løbende  

Anmeld

14. januar 2012

twinboys

Havde ikke sat mærke på pengene på kontoen... vi købte det vi havde lyst til og brug for...

Så ingen opsparingskonto til det, men bare en alm. lønkonto 

Anmeld

14. januar 2012

Mother-love

Vi havde ikke sparet noget op. Vi fik barnevogn af min svigermor og seng af min far. Ellers købte vi bare igennem min graviditet. Vi købte en sæk brugt tøj samt en masse nyt til at starte med da vi vidste hun voksede hurtigt ud af det første tøj så vi ville hellere vente og bruge penge på nyt flot tøj til de større str. Og så købte vi en brugt autostol selvom man kan få mange til ingen penge men det fandt ci så først ud af da vi havde købt den brugte. Men når det er til de helt små gør det ikke så meget for de vokser så hurtigt ud af det.

Anmeld

14. januar 2012

Københavnermor

Vi havde ingen babyopsparing, da hun ikke var planlagt.. 

Heldigvis har vi god økonomi, så vi har bare købt løbende. Meget af handes udstyr er brugt i forvejen.. 

Anmeld

14. januar 2012

Jeia

come2 skriver:

Havde ikke sparet op til baby, tjener mere end vi bruger, så har altid penge på kontoen. Så vi køber bare de ting vi skal bruge, når vi har behov/lyst.

Anmeld

16. januar 2012

AdamsMor

Jeg havde 10.000 ca midt i graviditeten at købe for og det var fint. Der var jo ikke lige til en Odder vogn, men vores søn har vidst været ligeglad

Havde ikke nogen inden, men man får lissom en anden prioritering, når man skal være forælder, synes jeg.

Anmeld

16. januar 2012

Muffin_girl

come2 skriver:

Altså vi har ikke sparet noget op endnu.. (men er heller ikke gravid) Men altså vi har købt nogle små ting.. Og så ved jeg at min far og svigerforældrene køber barnevogn og andet diverse udstyr... Så vi begynder at spare småt op nu.. Tror vi vil spare 10.000 kr op  

Anmeld

16. januar 2012

samantha1986

come2 skriver:

Vi havde/har ikke sparet noget op. Men allerede før jeg blev gravid købte vi lidt brugte ting. Købte bla. en næsten hel ny barnevogn af min kusine til 1000 kr. Og så har jeg ellers holdt øje med gode tilbud.

Vi mangler puslebord og seng. Sengen får vi muligvis af mine svigerforældre men puslebord skal vi spare sammen til. Og ja så mangler der en masse små ting, men det køber vi hen af vejen. Jeg har fem måneder endnu før termin, så mon ikke vi når det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.