Opsparing til baby udstyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

Mettemus

Har stemt 15-20.000. Vi havde en flytte- og babyopsparing, som vi løbende trak fra, og jeg gætter på det var det beløb vi brugte i opstart + de første måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

come2

Tak for svar allesammen.

Det er nu heller ik fordi jeg vil købe alt nyt til den tid, men det er rart at have lidt penge til at stå :O))

Anmeld

13. januar 2012

Annana89

Vi har heller ikke sparet op men køber lidt hver mdr! Har allerede købt tøj til de første 4-6 mdr(alt efter bebses str.) en masse småting og barnevognen får vi afsvigermor!

Er i 15 uge så er ikke bange for vi ikke når det, men egentlig fortryder jeg vi ikke sparede lidt op inden! Det havde været lidt sjovere!

Anmeld

13. januar 2012

Emily2012<3

Vi havde intet sparet sammen da det kom lidt uventet.

Men vi har købt tingene sådan løbene siden vi fandt ud af det..

MEN jeg vil da klart anbefale at spare måske bare lidt sammen til at starte med..

Anmeld

13. januar 2012

morethanperfect

Ingen .. Vi købte tingene løbende og fik ret meget af det

Anmeld

13. januar 2012

MorEllen

Vi havde slet ingen opsparing. Vi købte lidt og lidt udstyr i løbet af de ni månederne vi gik og ventet på baby..

Anmeld

13. januar 2012

lio

vi ville starte med at spare op da vi startede pb men det nåede vi ikke, det gik lidt stærk men pengene har til gengæld ikke været noget problem, vi har spottet tilbud hen af vejen.

men planen var at ligge ca. 20-25.000 kr til side.

Anmeld

13. januar 2012

Angelspot

Jeg havde sparet 10000 op, men har brugt for lidt mere

Anmeld

13. januar 2012

Zeus

Vi havde ikke sparet op, men var så heldige at få et indskud tilbage da jeg var omkring 9-10 uger henne, så der fik vi købt det meste

Anmeld

13. januar 2012

SaNiNa

Vi brugte et sted mellem 25-30.000 kr på Nicklas Naia har vi stort set kun købt tøj til da hun jo har overtaget Nicklas ting. som autostol, seng, barnevogn, dyner, og legetøj der bruger hun også det som Nicklas har fået endnu.

Til Nicklas købte jeg også kun det jeg/vi ville have lige meget hvad prisen var undersøgt hvor det var billigst og købet det der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.